Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Změna organizační kultury jako účinný prostředek získání zákazníka.
Hartman, Martin ; Foltýnová, Zuzana (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Změna organizační kultury jako účinný prostředek získání zákazníka“ je analyzovat a navrhnout změny firemní kultury konkrétní společnosti, která působí v automobilovém průmyslu. Hlavním cílem je analyzovat spokojenost zaměstnanců v souvislosti s firemní kulturou a vyzkoumat nejlepší způsob přísunu nových zákazníků.
Změna organizační kultury jako účinný prostředek získání zákazníka.
Hartman, Martin ; Foltýnová, Zuzana (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Změna organizační kultury jako účinný prostředek získání zákazníka“ je analyzovat a navrhnout změny firemní kultury konkrétní společnosti, která působí v automobilovém průmyslu. Hlavním cílem je analyzovat spokojenost zaměstnanců v souvislosti s firemní kulturou a vyzkoumat nejlepší způsob přísunu nových zákazníků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.