Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 356 záznamů.  začátekpředchozí292 - 301dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Retailing v Bělorusku
Biazrukaja, Aksana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
V diplomové práci věnuji svoji pozornost vývoji maloobchodu v Bělorusku v posledních letech a možnostem vstupu na běloruský trh zahraničních retailerů. Nejprve jsem se zabývala popisem aktuální situace v Bělorusku, a to jak ekonomické tak politické. Následně jsem pokračovala popisem maloobchodního trhu, jeho základních ukazatelů, nejpoužívanějších způsobů prodeje a druhů prodejen a marketingovou komunikací. Popsala jsem spotřebitelské chování běloruského zákazníka a možnosti vstupu na běloruský maloobchodní trh zahraničních sítí.
Analýza nákupního chování ve městě Bruntál
Burkertová, Martina ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Filipová, Vladimíra (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá charakteristikou maloobchodní sítě města Bruntál a následnou analýzou nákupního chování bruntálského obyvatelstva. Práce je rozdělena do tří kapitol. První se zabývá charakteristikou Moravskoslezského kraje a města Bruntál. Popisuje především demografickou a sociálně-ekonomickou strukturu obyvatelstva. Druhá část se zabývá podrobným popisem nákupních možností v Bruntále s důrazem na velkoplošné prodejny (hypermarkety, supermarkety a diskonty). Třetí závěrečná a stěžejní část práce spočívá v důkladné analýze výsledků dotazníkového šetření a v její následné interpretaci za pomoci grafů a tabulek.
Logistika obchodních řetězců
Králová, Veronika ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Mervart, Michal (oponent)
Práce si klade za cíl posoudit stav na současném českém maloobchodním trhu s rychloobrátkovým zbožím a analyzovat logistické zázemí u předních obchodních řetězců operujících v rámci České republiky. Čtenář se seznámí s vývojem maloobchodu v posledních letech a jeho možným budoucím vývojem. Na základě nastínění problematiky maloobchodu a jeho logistiky je postaven rozbor jednotlivých společností. Následuje zamyšlení nad eventuálními možnostmi obchodních firem vedoucích k zefektivnění procesů a zlepšení jejich pozice na trhu. Výsledkem je jasná představa o fungování společností, jejich logistiky a celkového toku zboží do maloobchodní sítě.
Analýza maloobchodní sítě v Klatovech
Ježková, Veronika ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat maloobchodní síť se zaměřením na prodej potravin v městě Klatovy a zjistit, zda není počet prodejních jednotek nadbytečný. Posoudit počet stávajících prodejen vzhledem k počtu obyvatel a vzhledem k adekvátní ploše, která by byla pro Klatovy optimální. První část je zaměřena na jednotlivé pojmy a popisuje metody územní analýzy. V druhé části je nejdříve seznámení s Klatovy, jejich zajímavostmi a historií. Dále je charakteristika jednotlivých prodejen (maloobchodních jednotek zaměřených na prodej potravin) územní analýza Klatov a nakonec vyhodnocení dotazníkového šetření o nákupních zvyklostech a spokojenosti obyvatel Klatov s obchodní vybaveností.
Analýza marketingových aktivit vybrané obchodní firmy
Beranová, Petra ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Verner, Miroslav (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingových aktivit vybrané obchodní firmy. Práce je rozdělena do dvou částí. První, teoretická, část se věnuje klíčovým pojmům pro tuto práci, kterými jsou maloobchod a marketing. Je zde představen maloobchod v kontextu obchodu, jednotlivé maloobchodní formáty a trendy v maloobchodu. Dále jsou popsány úkoly marketingu v obchodní společnosti, marketingový proces zahrnující marketingovou strategii, marketingový plán včetně marketingového mixu a tvorbu rozpočtu na marketing. Podrobněji jsou popsány složky komunikačního mixu. Praktická část zahrnuje představení vybrané obchodní firmy, její historii a strukturu. Následuje analýza konkurence, analýza zákazníků a SWOT analýza a cíle společnosti vyplývající ze situační analýzy. Poté jsou popsány a analyzovány jednotlivé složky marketingového mixu. Převážná pozornost je věnována komunikačním aktivitám společnosti v souvislosti s komunikační kampaní z konce roku 2010. Na konci praktické části jsou uvedena doporučení a návrhy na zlepšení vyplývající z předchozí analýzy.
Vliv přímých zahraničních investic na charakter českého maloobchodního trhu
Jáč, Marek ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou českého maloobchodu a vlivu přímých zahraničních investic retailingových společností na charakter trhu. Text práce je členěn do pěti kapitol. První dvě kapitoly se zabývají teoretickým vymezením přímých zahraničních investic, obchodem a tendencemi v mezinárodním podnikání v 21. století. Třetí a čtvrtí kapitola se věnují přílivu přímých zahraniční do ČR resp. pozicí obchodu v národním hospodářství. Pátá kapitola je věnována vývoji českého maloobchodu po r. 1989. V rámci této kapitoly je provedena komparace výkonnosti a produktivity firem pod zahraniční a domácí kontrolou.
Výzkum nákupního chování spotřebitele a obchodní vybavenost v Karlových Varech
Preňková, Martina ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Cimler, Petr (oponent)
Bakalářská práce analyzuje nákupní chování spotřebitelů a obchodní vybavenost města Karlovy Vary. Popisuje maloobchodní síť prodejen, které se zaměřují na prodej potravinářského zboží. Analýza vychází z dotazníkového šetření, ve kterém je zkoumána struktura nakupujících, frekvence návštěvnosti a aspekty ovlivňující výběr hlavní prodejny. Závěr tvoří shrnutí výstupů šetření a porovnání s celorepublikovými trendy nákupního chování spotřebitelů.
Analýza maloobchodní sítě v Pardubicích
Hanousek, Jiří ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce je zaměřena na maloobchodní síť s potravinami. Poskytuje přehled o stávající situaci ve městě Pardubic a hodnotí možnosti založení nové prodejny.
Problémy fungování maloobchodu na vnitřním trhu EU
Fišerová, Lucie ; Němcová, Ingeborg (vedoucí práce) ; Adámková, Vlasta (oponent)
Diplomová práce "Problémy fungování maloobchodu na vnitřním trhu EU" analyzuje řešitelnost problémů, které maloobchodu brání v efektivním využití vnitřního trhu, na úrovni Evropské unie. V hlavní části práce jsou nejprve vymezeny problémy maloobchodu tak, jak je identifikuje Evropská komise na základě provedeného monitoringu odvětví. Tyto problémy jsou následně v druhé části diskutovány z hlediska jejich relevance v České republice a na Slovensku. Třetí část práce analyzuje postoje jednotlivých aktérů k řešení problémů maloobchodu -- maloobchodníků, dodavatelů, spotřebitelů, zaměstnanců a národních vlád. Na základě analýzy situace v České republice a na Slovensku a na základě rozboru postojů aktérů maloobchodního odvětví jsou v závěru práce kategorizovány problémy maloobchodu v EU dle možnosti jejich řešení na evropské úrovni.
Analýza spokojenosti zákazníka vybrané maloobchodní prodejny
VYŽRALOVÁ, Zuzana
Cílem bakalářské práce je zhodnotit spokojenost zákazníka vybrané maloobchodní jednotky s nákupní atmosférou prodejny a s celkovým nákupem po provedených stavebních úpravách a změnách vnitřního uspořádání v prodejně. Vyhodnocení spokojenosti zákazníka bylo provedeno na základě dotazníkového šetření. Po zjištění nedostatků v prodejní jednotce, které vyplynuly z dotazníkového šetření, byl vytvořen návrh opatření.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 356 záznamů.   začátekpředchozí292 - 301dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.