Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv mužské pedagogické role v předškolním vzdělávání a výchově
MRÁZOVÁ, Eliška
Cílem této bakalářské práce je hlubší porozumění dosud méně obvyklé pedagogické situaci, ve které je muž-učitel aktérem v prostředí předškolního vzdělávání. Dalšími dílčími cíli je zmapování a popis možných výchovných specifik a způsobů, kterými muž v mateřské škole charakteristicky výchovně působí. Cílem práce není zjištěná data generalizovat, ale rozpracováním kvalitativních případových studií otevřít možnou diskuzi nad některými tématy, které mohou být pro současné směřování předškolní pedagogiky a trendy výchovy aktuální. Praktická, výzkumná část bude kvalitativní sondou do prostředí mateřských škol, ve kterých muži působí. Po získání kvalitativních dat proběhne jejich analýza. Součástí výzkumu bude i deník výzkumníka, ve kterém bude zachycován sběr dat a vznikající metodologie v souladu s tímto typem výzkumu. Výzkumné šetření v praktické části práce je zaměřeno na pedagogy muže. Jejich postoje, názory, pocity, zkušenosti, a především objasnění otázky, proč muži v mateřských školách působí a jaká je jejich motivace. Součástí bakalářské práce jsou rozhovory s pěti mužskými pedagogy, které jsou zaznamenány na CD.
Vnímání muže učitele mateřské školy společností
JAKŠL, Pavel
Bakalářská práce se zabývá tím, jak společnost vnímá učitele muže v mateřské škole. Je rozdělena na dvě části - teoretickou a empirickou. Teoretická část obsahuje historické souvislosti vzniku mateřských škol a přítomnosti mužů učitelů v Českých zemích. Statistické údaje o přítomnosti mužů učitelů ve školství a především v předškolním vzdělávání v současnosti. V empirické části jsou předloženy výsledky kvantitativního výzkumu, který si klade za cíl zjistit, jak pohlíží veřejnost na muže-učitele v MŠ. Co je důvodem nedostatku mužů učitelů v předškolním vzděláváni, jak je vnímán přínos muže pro vzdělávání předškolních dětí a vliv muže na pojetí vzdělávání předškolních dětí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.