Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mateřská školka v Brně
Sedláček, Jan ; Peterka, Tomáš (oponent) ; Müller, Jan (vedoucí práce)
Předmětem této práce je návrh novostavby mateřské školy v obci Ivanovice. Jde o nepodsklepený, dvoupodlažní objekt pro 40 dětí. Půdorys domu je ve tvaru „L“ s orientací tříd na jih a západ, což zajišťuje dostatečné proslunění, které podporuje dobrou náladu a rozvoj dětí. Objekt je zasazen do středně svažitého pozemku v zástavbě rodinných a bytových domů. Hlavní vstup do objektu je situován na jih, odkud je navržen i příjezd k objektu. Pohodlné parkování je zajištěno pomocí deseti parkovacích míst, z nichž je jedno pro osoby s omezenou schopností pohybu. Osvětlení a větrání pobytových místností je zajištěno okny. Zastřešení objektu je řešeno pomocí dřevěných vazníků v kombinaci s jednoplášťovou střechou.
The importance of the Rhine-Main-Danube Canal for Central European logistics area
Kapustová, Alena ; Sato, Alexej (vedoucí práce) ; Hinčica, Vít (oponent)
Tato bakalářská práce zpracovává využití a význam kanálu Rýn-Mohan-Dunaj jako významné vodní cesty v Evropě. Jedním z předních cílů je s použitím dostupných informací na základě hypotézy potvrdit nebo vyvrátit, zda kanál Rýn-Mohan-Dunaj splňuje požadavky, pro které byl původně vybudován. Úvod hlavního textu přibližuje vnitrozemskou vodní dopravu a hodnotí její efektivitu. Později je v práci představen konkrétní kanál Rýn-Mohan-Dunaj a analýza jeho přepravní efektivity. Na základě těchto údajů je možné dále objasnit význam kanálu RMD pro země, které jsou v jeho dostupnosti. Zaměření na jednotlivé úseky této vodní cesty dává informaci o všestranném využití vodních toků. V závěru hlavní části jsou shrnuty hlavní výhody a nevýhody spojené s využíváním kanálu Rýn-Mohan-Dunaj.
Mateřská školka v Brně
Sedláček, Jan ; Peterka, Tomáš (oponent) ; Müller, Jan (vedoucí práce)
Předmětem této práce je návrh novostavby mateřské školy v obci Ivanovice. Jde o nepodsklepený, dvoupodlažní objekt pro 40 dětí. Půdorys domu je ve tvaru „L“ s orientací tříd na jih a západ, což zajišťuje dostatečné proslunění, které podporuje dobrou náladu a rozvoj dětí. Objekt je zasazen do středně svažitého pozemku v zástavbě rodinných a bytových domů. Hlavní vstup do objektu je situován na jih, odkud je navržen i příjezd k objektu. Pohodlné parkování je zajištěno pomocí deseti parkovacích míst, z nichž je jedno pro osoby s omezenou schopností pohybu. Osvětlení a větrání pobytových místností je zajištěno okny. Zastřešení objektu je řešeno pomocí dřevěných vazníků v kombinaci s jednoplášťovou střechou.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.