Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Konstrukce malého CNC soustruhu
Podloucký, Milan ; Bilík, Martin (oponent) ; Blecha, Petr (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je konstrukce malého CNC soustruhu ideálního převážně pro malé série menších obroků či pro učební potřeby. V první části práce je provedena obecná rešerše obsahující technologii soustružení, nástroje pro soustružení a rozdělení soustružnických strojů. Dále je zde rešerše malých soustruhů nacházejících se nejenom na našem trhu. Na základě rešerše jsou zvoleny technické parametry stroje a provedeny konstrukční výpočty. Součástí je také 3D model celé sestavy a výkresy sestav jednotlivých strojních uzlů.
Konstrukce malého CNC soustruhu
Podloucký, Milan ; Bilík, Martin (oponent) ; Blecha, Petr (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je konstrukce malého CNC soustruhu ideálního převážně pro malé série menších obroků či pro učební potřeby. V první části práce je provedena obecná rešerše obsahující technologii soustružení, nástroje pro soustružení a rozdělení soustružnických strojů. Dále je zde rešerše malých soustruhů nacházejících se nejenom na našem trhu. Na základě rešerše jsou zvoleny technické parametry stroje a provedeny konstrukční výpočty. Součástí je také 3D model celé sestavy a výkresy sestav jednotlivých strojních uzlů.
Vývoj a použití tyristoru IGCT, elektrovýzbroj do trolejbusů s využitím prvku IGCT
Bureš, J. ; Homola, J. ; Jehlička, Vladimír ; Kalčík, K.
Vývoj tyristoru IGCT ve firmě Polovodiče, a.s., princip činnosti, konstrukční řešení pulzního měniče s IGCT pro pohon trolejbusu ze stejnosměrným motorem a jeho parametry. Vývoj střídače s IGCT v ÚE AV ČR pro nasazení do dopravního prostředku s asynchronním motorem. Měření EMC a hluku v trolejbusu Tr 21 osazeném měničem s IGCT.
CORPORATE IDENTITY A STRATEGIE INTEGRACE ZNAČEK GENERAL MOTORS V EVROPĚ A ČESKÉ REPUBLICE
Šopík, Josef ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Šikoš, Štěpán (oponent)
Diplomová práce se zabývá corporate identity a strategií integrace značek v automobilovém průmyslu. Integrace je totiž spjata s image značky a změna corporate identity je tedy nezbytností. General Motors v současné době sjednocuje procesy a identitu značek distribuovaných v Evropě. Práce shrnuje dosavadní pokrok General Motors v této iniciativě a navrhuje možné změny procesů nového projektu corporate identity značek Opel, Chevrolet a Saab.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.