Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace mladých bank na českém trhu
Tuček, Daniel ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace mladých nízkonákladových bank, které svým příchodem na český trh způsobily revoluci nejenom v poplatkové sféře. Mezi vybrané mladé banky se řadí organizační složka polské banky mBank, ryze česká Fio banka, Air Bank, která spadá pod finanční skupinu PPF Petra Kellnera a Equa bank, která v současnosti patří mezi nejrychleji rostoucí banky na českém trhu. V teoretické části se práce věnuje marketingovému mixu zboží, služeb a vymezení specifických vlastností bankovního sektoru. Následně se zaměřuje na komunikační modely a vymezení marketingového komunikačního mixu. Praktická část práce nejprve předkládá historické souvislosti v českém bankovním sektoru, komentuje vstup na trh jednotlivých společností a prezentuje aktuální situaci. Další kapitola se zabývá marketingovou komunikací vybraných bank, kde se práce soustředí na prostředí obchodních míst, zpracování reklamních spotů a komunikaci na webových stránkách a sociálních sítích. Prostřednictvím dotazníkového šetření se autor snaží zjistit určité trendy v chování účastníků na finančních trzích a zhodnotit, jaké segmenty oslovit, jaké výhody a benefity finančních produktů jim předkládat a jakými komunikačními kanály by je banky měly oslovovat. Na základě těchto výsledků práce navrhuje určitá doporučení, které by měly upevnit pozice jednotlivých bank na českém trhu.
Bankovní pobočka, změna jejího charakteru a její význam v současném českém bankovnictví.
Musilová, Markéta ; Půlpánová, Stanislava (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá významem a postavením bankovní pobočky v komunikační síti banky. Pozornost je věnovaná transformačním procesům, které významným způsobem ovlivnily roli a funkce bankovní pobočky za posledních více než 20 let. Hlavní faktory, které zapříčinily změnu charakteru bankovních poboček jsou analyzovány na vzorku čtyř konkrétních konceptů konkurenčních bank. Jedná se o koncept bezpobočkového bankovnictví Expandia Banky, dále projekt bankovních kiosků, jejichž hlavní charakteristiky jsou demonstrovány na příkladu Volksbank Shopu a mKiosku a model franšízové bankovní pobočky, který je charakterizován jak v obecné rovině, tak i na úrovni konkrétního příkladu reprezentovaného UniCredit Bank Expres.
Analýza akviziční marketingové strategie mBank
Zejda, Vladimír ; Jablonský, Petr (vedoucí práce)
Tato práce zkoumá rozhodovací proces spotřebitele na trhu finančních služeb. Kombinací poznatků z oborů marketingu, financí, psychologie, ekonomie, sociologie a chování spotřebitele představuji komplexní model kupního rozhodovacího procesu klienta finančních služeb. Ve druhé části potom model aplikuji na případ vstupu nové banky na český retailový bankovní trh -- mBank v roce 2007. S jeho pomocí pak vysvětluji nárůst klientské báze banky.
Srovnání eBanky a mBank jako projektů internetových bank
Koďousek, Tomáš ; Půlpánová, Stanislava (vedoucí práce)
Práce srovnává dvě banky ? eBanku a mBank, které působí na českém trhu a jež se profilují (profilovaly) jako internetové banky. Vystihuje jejich shodné i rozdílné znaky při srovnání historického vývoje, produktové nabídky, komunikačních kanálů, hospodářských výsledků i současného postavení na bankovních trzích. Podrobněji je rozebrána historická souvislost, charakter bank, internetové bankovnictví a jeho zabezpečení a finanční výsledky. Závěrečná konkluze práce nastiňuje, nakolik mají sledované banky shodné rysy a zhodnotí, zdali je model internetové banky životaschopný.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.