Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace turistické destinace Třebíč
Horká, Kateřina ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Nečas, Vlastimil (oponent)
Předmětem této bakalářské práce na téma Marketingová komunikace turistické destinace Třebíč je deskripce a analýza komunikačních aktivit Města Třebíč a dalších subjektů zapojených do struktury destinace cestovního ruchu, jakými jsou například státní a regionální organizace cestovního ruchu a místní poskytovatelé ubytovacích služeb. Cílem bylo zmapování marketingové komunikace směrem k cílové skupině turistů z regionu, celé České republiky i zahraničí. Při popisu jednotlivých nástrojů komunikačního mixu, jež jsou za tímto účelem využívány, byl hlavní důraz kladen na online komunikaci. Kromě formy komunikace byla pozornost věnována i stránce obsahové, především pak jednotě, srozumitelnosti a validitě komunikovaných informací.
Vliv věku, vzdělání a typu bydlení na recyklaci odpadů (případová studie města Třebíč)
Blažejová, Lucie ; Bartoš, Michael (vedoucí práce) ; Martínek, Bronislav (oponent)
V mé diplomové práci se zabývám zjištěním vlivu tří vybraných faktorů - věková struktura, nejvyšší dosažené vzdělání a typ bydlení - na třídění odpadu obyvatel žijících ve městě Třebíč. Teoretická část práce se zaměřuje na teoretické informace a faktická data. Vysvětluji pojmy, s nimiž se můžeme setkat v rámci odpadového hospodářství, a zároveň uvádím legislativu upravující oblast nakládání s odpady. Zmiňuji se o počátcích třídění a porovnávám současnost nejen v evropských zemích, ale také v České republice. Následuje představení města Třebíč a jeho odpadového hospodářství. Pro ucelenější souvislosti jsem zařadila i spolupráci města s firmami, které mají jako svou hlavní činnost oblast nakládání s odpady, a veřejností. Před další částí charakterizuji cíle a stanovené hypotézy. V empirické části objasňuji výsledky získané z provedeného dotazníkového šetření mezi obyvateli města Třebíč. Respondenti odpovídali na dvacet otázek týkajících se třídění odpadů v jejich domácnostech, díky nimž jsem získala podklady pro vyhodnocení hypotéz. Cílem bylo prokázat vliv věku, vzdělání a typu bydlení na třídění odpadů. Na základě zjištěných výsledků se potvrdil vliv u dvou faktorů - věk a typ bydlení. Věk má vliv na počet druhů odpadů, které v domácnosti třídíme. Naše znalosti barevného rozlišení kontejnerů...
Propagace (promotion) destinace Třebíč
POLENDOVÁ, Michaela
Diplomová práce je zaměřena na Propagaci (promotion) destinace Třebíč. Hlavním cílem práce je identifikovat a zhodnotit současné nástroje propagování destinace Třebíč. Na základě analýzy současného stavu jsou dále navrhnuty možnosti vedoucí ke zlepšení a zvýšení povědomí o městě Třebíč jako o destinaci cestovního ruchu.
Marketingová komunikace turistické destinace Třebíč
Horká, Kateřina ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Nečas, Vlastimil (oponent)
Předmětem této bakalářské práce na téma Marketingová komunikace turistické destinace Třebíč je deskripce a analýza komunikačních aktivit Města Třebíč a dalších subjektů zapojených do struktury destinace cestovního ruchu, jakými jsou například státní a regionální organizace cestovního ruchu a místní poskytovatelé ubytovacích služeb. Cílem bylo zmapování marketingové komunikace směrem k cílové skupině turistů z regionu, celé České republiky i zahraničí. Při popisu jednotlivých nástrojů komunikačního mixu, jež jsou za tímto účelem využívány, byl hlavní důraz kladen na online komunikaci. Kromě formy komunikace byla pozornost věnována i stránce obsahové, především pak jednotě, srozumitelnosti a validitě komunikovaných informací.
Analýza cestovního ruchu ve vybraném městě (Třebíč)
Kačírková, Lucie ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Vaško, Martin (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou rozvoje cestovního ruchu ve zvoleném městě -- Třebíči. Cílem práce je zhodnotit současnou úroveň cestovního ruchu ve městě, analyzovat jeho potenciál pro rozvoj cestovního ruchu, turistickou infrastrukturu, návštěvnost a z toho vyvodit závěry a navrhnout opatření. První část se zabývá teoretickým vymezením základních pojmů v oblasti cestovního ruchu, které souvisejí s jeho provozováním ve městě. Druhá část uvádí stručnou charakteristiku řešené destinace. V rámci třetí části je provedena analýza cestovního ruchu v Třebíči, která postupně rozebírá její potenciál pro rozvoj cestovního ruchu, turistickou infrastrukturu a nabídku produktů cestovního ruchu. Poznatky jsou shrnuty ve formě SWOT analýzy. Čtvrtá část analyzuje návštěvnost atraktivit, informačních a turistických center a hromadných ubytovacích zařízení ve městě. Pomocí projektu CzechTourism "Monitoring návštěvníků v turistických regionech České republiky" je vytvořen profil návštěvníka Třebíče. V závěru jsou předloženy návrhy pro přilákání nových návštěvníků a pro zvýšení povědomí o Třebíči jako atraktivní a konkurenceschopné destinace cestovního ruchu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.