Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komplexní hodnocení lyžařských výcvikových kurzů na základních školách v ČR.
Hraško, Petr ; Polášková, Marcela (vedoucí práce) ; Jindra, Matouš (oponent)
Název práce: Komplexní hodnocení lyžařských výcvikových kurzů na základních školách v ČR. Cíl práce: Cílem diplomové práce je komplexně zhodnotit lyžařské výcvikové kurzy na vybraných základních školách v ČR v pěti oblastech, jimiž je personální zajištění kurzu, náplň a organizace kurzu, bezpečnost a ochrana zdraví žáků, volba metodiky výuky a ekonomické aspekty. Pro zhodnocení bude stěžejní potvrzení či vyvrácení vyslovených pracovních hypotéz. Metodologie práce: Naše práce má charakter kvalitativního výzkumu. Data ke zpracování tématu jsou získána formou neanonymního anketního šetření na náhodně vybraných základních školách ze všech krajů ČR. Pro tyto účely je použit nestandardizovaný dotazník, tvořený otevřenými, polouzavřenými i zavřenými otázkami a sestavený tak, aby umožňoval komplexně hodnotit LVK podle zvolených oblastí zájmu, kterými jsou personální zajištění, organizace a náplň kurzu, bezpečnost a ochrana zdraví žáků, metodika výuky a ekonomické zajištění. Získaná data jsou vyhodnocena v programu Survio a Microsoft EXCEL® a doplněna grafy a slovním komentářem. Výsledky: Lyžařské výcvikové kurzy na ZŠ byly hodnoceny v pěti zvolených oblastech. Ke každé oblasti zájmu se vázala alespoň jedna pracovní hypotéza. Při hodnocení odpovědí, týkajících se personálního zajištění kurzu, byla potvrzena...
Školní lyžařské výcvikové kurzy a jejich vliv na fyzickou, psychickou a sociální stránku rozvoje žáků
Marková, Simona ; Přibyl, Ivan (vedoucí práce) ; Pádivý, Martin (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá vlivem školního lyžařského výcvikového kurzu na fyzickou, psychickou a sociální stránku rozvoje žáků mladšího i staršího školního věku. Snaží se zprostředkovat nabyté zkušenosti, míru rozvoje žáka v daných oblastech, postřehy a pocity žáků, kteří kurz absolvovali v nedávné době. Práce se krátce zabývá historií lyžování, zákonitostmi v jednotlivých věkových kategoriích, vhodnou lyžařskou výbavou pro děti, lyžařským výcvikem i samotným průběhem školního lyžařského výcvikového kurzu. Zabývá se také současnými problémy životního prostředí, hypokinézou a jejími důsledky. Pro výzkumnou část požíváme jako metodu výzkumu dotazník. V této práci se pracujeme se žáky základních škol v České republice. Klíčová slova sjezdové lyžování, lyžařský výcvikový kurz, základní škola, rozvoj žáka, mladší školní věk, starší školní věk
Změny lyžařské infrastruktury a jejího využití v Krušných horách v posledním desetiletí
Peterka, Pavel ; Fialová, Dana (vedoucí práce) ; Vágner, Jiří (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na sjezdové lyžování, které tvoří společně s běžeckým lyžováním nejvýznamnější aktivitu zimní části turistické sezóny. Sjezdové lyžování má v Česku dlouhou tradici a nachází se zde velké množství lyžařských středisek. Jedním z významných regionů sjezdového lyžování Česka jsou Krušné hory. Vývoj cestovního ruchu v Krušných horách je oproti jiným pohořím Česka specifický. Po roce 1948 byly některé části území nepřístupné, jelikož se jednalo o příhraniční pásmo. V dalších letech byly poničeny vlivem těžby hnědého uhlí. Práce analyzuje změny, ke kterým v průběhu mnoha let v Krušných horách docházelo. Zvláště se práce zaměřuje na období posledních deseti let. Druhá část práce v rámci dotazníkového šetření ukazuje, zda je využit potenciál Krušných hor ústeckými školami. Cílem dotazníkového šetření bylo zjistit, kde ústecké školy pořádají své lyžařské výcvikové kurzy a jaké jsou hlavní priority pro výběr lokality.
Komplexní hodnocení lyžařských výcvikových kurzů na základních školách v ČR.
Hraško, Petr ; Polášková, Marcela (vedoucí práce) ; Jindra, Matouš (oponent)
Název práce: Komplexní hodnocení lyžařských výcvikových kurzů na základních školách v ČR. Cíl práce: Cílem diplomové práce je komplexně zhodnotit lyžařské výcvikové kurzy na vybraných základních školách v ČR v pěti oblastech, jimiž je personální zajištění kurzu, náplň a organizace kurzu, bezpečnost a ochrana zdraví žáků, volba metodiky výuky a ekonomické aspekty. Pro zhodnocení bude stěžejní potvrzení či vyvrácení vyslovených pracovních hypotéz. Metodologie práce: Naše práce má charakter kvalitativního výzkumu. Data ke zpracování tématu jsou získána formou neanonymního anketního šetření na náhodně vybraných základních školách ze všech krajů ČR. Pro tyto účely je použit nestandardizovaný dotazník, tvořený otevřenými, polouzavřenými i zavřenými otázkami a sestavený tak, aby umožňoval komplexně hodnotit LVK podle zvolených oblastí zájmu, kterými jsou personální zajištění, organizace a náplň kurzu, bezpečnost a ochrana zdraví žáků, metodika výuky a ekonomické zajištění. Získaná data jsou vyhodnocena v programu Survio a Microsoft EXCEL® a doplněna grafy a slovním komentářem. Výsledky: Lyžařské výcvikové kurzy na ZŠ byly hodnoceny v pěti zvolených oblastech. Ke každé oblasti zájmu se vázala alespoň jedna pracovní hypotéza. Při hodnocení odpovědí, týkajících se personálního zajištění kurzu, byla potvrzena...
Komplexní zhodnocení lyžařských výcvikových kurzů na vybraných základních školách v ČR
Hraško, Petr ; Polášková, Marcela (vedoucí práce) ; Jindra, Matouš (oponent)
1 Abstrakt Název práce: Komplexní hodnocení lyžařských výcvikových kurzů na základních školách v ČR. Cíl práce: Cílem diplomové práce je komplexně zhodnotit lyžařské výcvikové kurzy na vybraných základních školách v ČR v pěti oblastech, jimiž je personální zajištění kurzu, náplň a organizace kurzu, bezpečnost a ochrana zdraví žáků, volba metodiky výuky a ekonomické aspekty. Pro zhodnocení bude stěžejní potvrzení či vyvrácení vyslovených pracovních hypotéz. Metodologie práce: Naše práce má charakter kvalitativního výzkumu. Data ke zpracování tématu jsou získána formou neanonymního anketního šetření na náhodně vybraných základních školách ze všech krajů ČR. Pro tyto účely je použit nestandardizovaný dotazník, tvořený otevřenými, polouzavřenými i zavřenými otázkami a sestavený tak, aby umožňoval komplexně hodnotit LVK podle zvolených oblastí zájmu, kterými jsou personální zajištění, organizace a náplň kurzu, bezpečnost a ochrana zdraví žáků, metodika výuky a ekonomické zajištění. Získaná data jsou vyhodnocena v programu Survio a Microsoft EXCEL® a doplněna grafy a slovním komentářem. Výsledky: Lyžařské výcvikové kurzy na ZŠ byly hodnoceny v pěti zvolených oblastech. Ke každé oblasti zájmu se vázala alespoň jedna pracovní hypotéza. Při hodnocení odpovědí, týkajících se personálního zajištění kurzu, byla...
Lyžování na 1.stupni základních škol v okrese Strakonice\\
VALACHOVÁ, Lenka
Dnešní doba přináší spoustu neblahých vlivů na lidské zdraví. Jedním z účinných způsobů obrany je pohyb. Jeho nejvhodnější formou v zimním období může být pro svojí všestrannost lyžování. Všechny dosud platné vzdělávací programy umožňují lyžařský výcvikový kurz na 1. stupeň zařadit. Rozesláním dotazníků na základní školy v okrese Strakonice jsme se snažili zmapovat situaci ohledně pořádání či nepořádání lyžařských kurzů na 1. stupni základních škol.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.