Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vztah letecké dopravy a cestovního ruchu ve střední Evropě
HAVLÍKOVÁ, Denisa
Bakalářská práce se věnuje vztahu letecké dopravy a cestovního ruchu v rámci střední Evropy. Nejprve se zabývá popisem samotné letecké dopravy, jejími současnými změnami, mezi které spadá liberalizace, deregulace, sítě typu hub- and- spoke či sítě typu point- to- point. Následuje charakteristika stále se rozvíjejících nízkonákladových leteckých společností. Popisována je jak jejich příčina vzniku, tak i důvod neustálého rozvoje. Analytická část práce je zaměřena zejména na sezónní nabídku letů ve vybraných letištích střední Evropy a na rozdíly v dostupnosti cílových destinací během roku. Pozornost je věnována i rozdílnosti nabídky leteckých spojů mezi nízkonákladovými dopravci a klasickými dopravci a mezi velkými uzlovými letišti a letišti regionálními. Letiště byla vybrána s ohledem na jejich velikost a počet odbavených pasažérů a letů za rok (velká veřejná letiště, regionální letiště apod.). Data potřebná pro tuto analýzu byla čerpána z databáze Flightstats 2014, která obsahuje podrobné údaje o všech letech na celém světě. Z výsledků je patrné, že sezóna (především letní) výrazně působí na nabídku spojů letecké dopravy letišť ve střední Evropě. Ovlivňuje samotné množství i prostorové rozšíření letů do různorodých destinací. Dochází také k rozmachu regionálních letišť, která jsou spojena s rychle se rozvíjejícími a nově vznikajícími nízkonákladovými společnostmi.
Srovnání marketingových strategií leteckých společností na českém trhu
Presslová, Lucie ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Máchalová, Dagmar (oponent)
Práce je členěna do 5 kapitol. V první kapitoje je obecně popsán marketing služeb a současná situace letecké sopravy na českém trhu. Další kapitoly pojednávají o historii, SWOT analýze a o marketingových strategiích nízkonákladových leteckých společností, Lufthansy a ČSA. V poslední, 5. kapitole je provedeno srovnání výše uvedených leteckých společností podle marketingových strategií a podle Skytrax Research a nastíněn jejich budoucí vývoj.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.