Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh trámového mostu o jednom poli
Podškubka, Patrik ; Panáček, Josef (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh nové mostní konstrukce, hospodárné a bezpečné, nad stávající komunikací S7,5 dle současně platných norem a předpisů. Ze tří navrhovaných variant byla vybrána varianta předpjatého dvoutrámového mostu o jednom poli s délkou přemostění 26,750m. Kategorie převáděné komunikace je S7,5.
Železniční most přes řeku Svitavu
Findura, David ; Panáček, Josef (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Tato práce řeší návrh jednokolejného železničního mostu přes řeku Svitavu. Ze tří navrhovaných variant byla jako nejhospodárnější a nejlépe proveditelná zvolena varianta 2 - dvoutrámový předpjatý most o jednom poli. Dle platných norem EN byla konstrukce navržena a posouzena na mezní stavy použitelnosti a mezní stavy únosnosti.
Návrh železničního rámového mostu
Findura, David ; Brtáň, Stanislav (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Tato práce řeší návrh dvoukolejného železničního rámového mostu přes údolí. Ze tří navrhovaných variant byla zvolena varianta 1 - předpjatá rámová konstrukce proměnného trámového průřezu. Dle platných norem EN byla konstrukce navržena a posouzena na mezní stavy použitelnosti a mezní stavy únosnosti.
Návrh mostní konstrukce v Blansku
Poukar, Kryštof ; Rybák, Vít (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem komorového silničního mostu o třech polích ve městě Blansko. Překlenuje řeku Svitavu a hlavní železniční trať Praha – Brno. Výpočty byly provedeny ručně, model byl vytvořen v programu Scia Engineer. Práce také popisuje řešení složité fázované výstavby s nutností otáčení mostu do výsledné polohy. Konstrukce je posuzována podle Eurokódů.
Návrh železničního rámového mostu
Findura, David ; Brtáň, Stanislav (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Tato práce řeší návrh dvoukolejného železničního rámového mostu přes údolí. Ze tří navrhovaných variant byla zvolena varianta 1 - předpjatá rámová konstrukce proměnného trámového průřezu. Dle platných norem EN byla konstrukce navržena a posouzena na mezní stavy použitelnosti a mezní stavy únosnosti.
Návrh mostní konstrukce v Blansku
Poukar, Kryštof ; Rybák, Vít (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem komorového silničního mostu o třech polích ve městě Blansko. Překlenuje řeku Svitavu a hlavní železniční trať Praha – Brno. Výpočty byly provedeny ručně, model byl vytvořen v programu Scia Engineer. Práce také popisuje řešení složité fázované výstavby s nutností otáčení mostu do výsledné polohy. Konstrukce je posuzována podle Eurokódů.
Železniční most přes řeku Svitavu
Findura, David ; Panáček, Josef (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Tato práce řeší návrh jednokolejného železničního mostu přes řeku Svitavu. Ze tří navrhovaných variant byla jako nejhospodárnější a nejlépe proveditelná zvolena varianta 2 - dvoutrámový předpjatý most o jednom poli. Dle platných norem EN byla konstrukce navržena a posouzena na mezní stavy použitelnosti a mezní stavy únosnosti.
Návrh trámového mostu o jednom poli
Podškubka, Patrik ; Panáček, Josef (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh nové mostní konstrukce, hospodárné a bezpečné, nad stávající komunikací S7,5 dle současně platných norem a předpisů. Ze tří navrhovaných variant byla vybrána varianta předpjatého dvoutrámového mostu o jednom poli s délkou přemostění 26,750m. Kategorie převáděné komunikace je S7,5.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.