Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Internetový marketing elektronického obchodu
Balharová, Lucie ; Kubíčková,, Lea (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
V bakalářské práci je na základě podrobné situační analýzy navržena nová marketingová strategie společnosti FAROT s.r.o., která působí na trhu v oblasti fitness a obchoduje se sportovním náčiním, přičemž jsou definovány i dílčí strategie pro jednotlivé prvky marketingového mixu.
Internetový marketing elektronického obchodu
Balharová, Lucie ; Kubíčková,, Lea (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
V bakalářské práci je na základě podrobné situační analýzy navržena nová marketingová strategie společnosti FAROT s.r.o., která působí na trhu v oblasti fitness a obchoduje se sportovním náčiním, přičemž jsou definovány i dílčí strategie pro jednotlivé prvky marketingového mixu.
Analýza odkazového profilu webu
Hlaváčová, Linda ; Mittner, Jan (vedoucí práce) ; Vidim, Jaroslav (oponent)
Dodržování základních principů a metod SEO patří již několik let k hlavním pilířům propagace webu na internetu. Ten největší konkurenční boj se v dnešní době odehrává hlavně na poli off page faktorů -- rozhoduje hlavně kvalita a množství zpětných odkazů. Cílem práce je navrhnout metodiku základní analýzy odkazového profilu. Pomocí této metodiky lze prozkoumat, které odkazy na web vedou, jejich množství, vlastnosti a jejich kvalitu. Tuto metodiku je pak v praxi možné využít při analýze aktivit konkurence v oblasti SEO. Pro úvod do problematiky je teoretická část práce věnována oboru SEO, linkbuildingovým metodám a vlastnostem odkazů a odkazového profilu. Praktická část popisuje nejpoužívanější nástroje pro analýzu odkazového profilu, práci s nástrojem Majestic SEO a návrh metodiky analýzy odkazového profilu webu. Metodika je pak následně prakticky demonstrována na příkladu dvou webů.
Současné možnosti optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Martinka, Jan ; Smutný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Práce shrnuje současné možnosti bezplatné optimalizace webových stránek pro vyhledávače. Ve struktuře rozdělené na on page a off page faktory hodnotí jejich důležitost pro vy-hledávače. Přežité faktory jsou vyvraceny a nahrazeny těmi novými, moderními. Většinu praktik uvedených v teoretické části aplikuji na web zaměřený na pořádání studentských párty. Cílem práce je tedy nejen zmapovat aktuální praktiky, ale dosáhnout s jejich pomocí lepšího umístění zmíněného webu ve vyhledávačích a zvýšení návštěvnosti pořádaných párty.
Uvedení firemní SaaS aplikace na trh
Koutný, Jiří ; Burkoň, Lukáš (vedoucí práce) ; Feuerlicht, Jiří (oponent)
Cílem bakalářské práce je popsat model poskytování softwaru jako služby z pohledu firem, srovnat jej s ostatními modely poskytování software a představit možné přínosy i nemalá rizika tohoto zajímavého konceptu. Praktická část si klade za úkol poskytnout komplexní návod uvedení konkrétní SaaS aplikace na trh. V úvodu práce se pokusím o vymezení pojmu SaaS a popíšu historické pozadí jeho vzniku. V hlavní kapitole teoretické části srovnám nejdůležitější vlastnosti SaaS a klasického software z pohledu firem a popíšu vhodnost jeho použití pro konkrétní typy aplikací. Závěr teoretické části představuje zamyšlení nad budoucností SaaS modelu včetně možných problémů a dopadů na trh ICT. Praktická část práce představuje strategii proniknutí na trh mé vlastní SaaS aplikace Collabim, která slouží pro správu a vyhodnocování aktivit spojených s optimalizací pro vyhledávače (SEO). Úvod praktické části představuje hlavní funkce nástroje a prostředí, ve kterém vznikal. Dále v něm popíšu cílovou skupinu, provedu analýzu konkurence, SWOT analýzu a definuji hlavní cíle projektu. Neméně důležitá bude marketingová strategie a analýza nákladů a příjmů. Na závěr zhodnotím aktuální stav projektu, popíšu nejdůležitější chyby, kterých jsem se dopustil, a naplánuji všechny činnosti, které je nutné vykonat před uvedením aplikace na trh. Úplný závěr je věnován zamyšlení nad budoucností celého projektu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.