Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Znalosti o předlékařské první pomoci u vybraných žáků ZŠ
Fialová, Jitka ; Hanušová, Jaroslava (vedoucí práce) ; Kovaříková, Miroslava (oponent)
Diplomová práce si klade za hlavní cíl zjistit úroveň znalostí žáků 6. - 9. ročníků na Základní škole v Dobříši v oblasti předlékařské první pomoci. Ke splnění tohoto cíle jsem postupovala na základě dílčích cílů, pomocí kterých jsem zjišťovala, jestli se ve znalostech žáků v 8. ročníku vybrané školy projevil fakt, že v 7. ročníku se teoretická předlékařská první pomoc neučí. Dále, zda se zlepší znalosti žáků vybrané školy v 9. oproti 6. třídě a jaké mají žáci 9. ročníku vybrané školy znalosti o předlékařské první pomoci. Taktéž mě zajímalo, zda se liší znalosti dívek a chlapců vybrané školy. Práce se skládá z teoretické části, kde jsem zjišťovala úroveň a stav problematiky z odborné literatury, příruček a podkladů. Základ praktické části tvořila dotazníková kampaň zjištující znalosti žáků a jejich analýza. Závěr tvoří obecné i konkrétní výstupy pro další pedagogickou praxi nejen mou, ale i na naší škole.
Znalosti o předlékařské první pomoci u vybraných žáků ZŠ
Fialová, Jitka ; Hanušová, Jaroslava (vedoucí práce) ; Kovaříková, Miroslava (oponent)
Diplomová práce si klade za hlavní cíl zjistit úroveň znalostí žáků 6. - 9. ročníků na Základní škole v Dobříši v oblasti předlékařské první pomoci. Ke splnění tohoto cíle jsem postupovala na základě dílčích cílů, pomocí kterých jsem zjišťovala, jestli se ve znalostech žáků v 8. ročníku vybrané školy projevil fakt, že v 7. ročníku se teoretická předlékařská první pomoc neučí. Dále, zda se zlepší znalosti žáků vybrané školy v 9. oproti 6. třídě a jaké mají žáci 9. ročníku vybrané školy znalosti o předlékařské první pomoci. Taktéž mě zajímalo, zda se liší znalosti dívek a chlapců vybrané školy. Práce se skládá z teoretické části, kde jsem zjišťovala úroveň a stav problematiky z odborné literatury, příruček a podkladů. Základ praktické části tvořila dotazníková kampaň zjištující znalosti žáků a jejich analýza. Závěr tvoří obecné i konkrétní výstupy pro další pedagogickou praxi nejen mou, ale i na naší škole.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.