Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnocení výkonnosti podniku
Šístková, Sabina ; Sýkora, Filip (oponent) ; Režňáková, Mária (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce „Hodnocení výkonnosti podniku“ je analýza výkonnosti společnosti, která zprostředkovává služby v oblasti cestovního ruchu. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a metody hodnocení výkonnosti. Analytická část se zaměřuje na analýzu činnosti společnosti včetně komparace finančních ukazatelů s konkurenčními podniky na globálním trhu a celkovým zhodnocením výkonnosti v rámci jednotlivých činností společnosti společně s návrhy na zlepšení celkové výkonnosti. V poslední části je navržen projekt, jehož cílem je zvýšení výkonnosti analyzované společnosti.
Hodnocení výkonnosti podniku
Šístková, Sabina ; Sýkora, Filip (oponent) ; Režňáková, Mária (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce „Hodnocení výkonnosti podniku“ je analýza výkonnosti společnosti, která zprostředkovává služby v oblasti cestovního ruchu. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a metody hodnocení výkonnosti. Analytická část se zaměřuje na analýzu činnosti společnosti včetně komparace finančních ukazatelů s konkurenčními podniky na globálním trhu a celkovým zhodnocením výkonnosti v rámci jednotlivých činností společnosti společně s návrhy na zlepšení celkové výkonnosti. V poslední části je navržen projekt, jehož cílem je zvýšení výkonnosti analyzované společnosti.
Internetové vyhledávače letenek a nízkonákladový model letecké dopravy
Polívka, Miroslav ; Rathouský, Bedřich (vedoucí práce) ; Huňak, James (oponent)
Bakalářská práce popisuje historii letecké dopravy na našem území i ve světě. Později se zabývá vývojem nízkonákladové letecké dopravy a charakteristikou okruhu činností nízkonákladového obchodního modelu. V praktické části se práce věnuje analýze internetových vyhledávačů letenek. Porovnávány budou podle grafického zpracování, rozsahu vyhledávání, poskytovaných služeb, procesu pořízení letenky přímo z vyhledávače a podle nejlépe cenově i časově nalezené varianty na trasách Praha x Santiago de Compostela a Praha x Los Angeles.
Letištní služby z pohledu DPH
Pacovská, Zlata ; Finardi, Savina (vedoucí práce) ; Beneš, Jonáš (oponent)
Bakalářská práce poskytuje ucelený obraz o poskytovaných letištních a handlingových službách z pohledu DPH. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. V první kapitole je rozebrán zejména historický kontext letecké dopravy a ZDPH a dále organizace, které s leteckou dopravou nezbytně souvisí. Druhá kapitola charakterizuje jednotlivé služby, které mohou být leteckým společnostem poskytovány, a dále vymezuje pravidla, při jejichž splnění mohou být služby od DPH (případně od spotřební daně) osvobozeny. Třetí část práce se věnuje handlingovým službám v kontextu s daňovými pravidly a v poslední (čtvrté) kapitole jsou rozebrány konkrétní příklady poskytovaných služeb. Ty jsou rozčleněny z hlediska toho, komu jsou poskytovány, místa plnění, a zda mohou být za určitých podmínek osvobozeny od DPH.
Nízkonákladová letecká doprava v Evropě
Huňak, James ; Zelený, Lubomír (vedoucí práce) ; Šilhán, Jiří (oponent)
Práce se zabývá problematikou nízkonákladové letecké dopravy a rozebírá charakteristiky evropských nízkonákladových leteckých společností. Obsahuje rozbor odlišností mezi nízkonákladovými a tradičními leteckými dopravci a vyjmenovává oblasti, ve kterých nízkorozpočtové aerolinie snižují své náklady. Také je uvedeno, na úkor kterých služeb nabízí nižší ceny letenek oproti tradičním dopravcům. V této práci je rovněž uvedena analýza vybrané relace, která srovnává ceny letenek a dalších poplatků jednotlivých leteckých společností. Zmíněny jsou i některé neúspěšné a ukončené projekty.
Analýza marketingového mixu leteckých společností v kontextu rozvoje nízkonákladových operátorů
Pavlík, Michal ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Torová, Kateřina (oponent)
Cílem práce je identifikace a analýza postupů, využívaných nízkonákladovými leteckými společnostmi, které díky nižší ceně výsledného produktu umožnily zpřístupnit leteckou dopravu široké skupině zákazníků. Práce dále mapuje specifika marketingu v odvětví letecké dopravy, diskutuje způsoby tvorby ceny letenek a jejich distribuci, možnosti reklamy a otázky kvality a rozsahu produktu. Práce se dále zabývá problematikou životního prostředí ve vztahu k letectví. V závěrečné části formuluje doporučení, umožňující dále navýšit výnosy nízkonákladových operátorů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.