Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mediální reklama
Russkina, Tamara ; Gebhartová, Markéta (vedoucí práce) ; Adamovičová, Ana (oponent)
Tématem bakalářské práce je mediální reklama. V centru pozornosti stojí analýza a porovnání české reklamy na pivo a ruské reklamy na pivo. Hlavním cílem práce je zjistit, jestli se česká a ruská reklamy na pivo od sebe podstatně liší, nebo používají víceméně shodné jazykové, psychologické a vizuální instrumenty. Bakalářská práce je zaměřená především na lingvistický výzkum reklamy, nicméně považujeme za nezbytné uvést i stručný přehled jiných přístupů, proto je v analýze reklamy zahrnuta i stručná analýza reklamy z hlediska psychologického a marketingového.
Reklama na potraviny v médiích
Russkina, Tamara ; Hasil, Jiří (vedoucí práce) ; Confortiová, Helena (oponent)
8 ABSTRAKT Tématem této diplomové práce je reklama na potraviny v médiích. V centru pozornosti stojí teoretické vymezení pojmu reklama, funkcí a záměrů reklamy a následná analýza vybraných audiovizuálních a tištěných reklam na potraviny v českém a ruském kulturním prostředí a jejich následné porovnání. Tato diplomová práce je zaměřena především na výzkum reklam z lingvistického a psycholingvistického hlediska, nicméně jsou tady uvedeny i jiné přístupy k analýze reklam, převážně marketingový, do něhož reklama spadá.
Mediální reklama
Russkina, Tamara ; Gebhartová, Markéta (vedoucí práce) ; Adamovičová, Ana (oponent)
Tématem bakalářské práce je mediální reklama. V centru pozornosti stojí analýza a porovnání české reklamy na pivo a ruské reklamy na pivo. Hlavním cílem práce je zjistit, jestli se česká a ruská reklamy na pivo od sebe podstatně liší, nebo používají víceméně shodné jazykové, psychologické a vizuální instrumenty. Bakalářská práce je zaměřená především na lingvistický výzkum reklamy, nicméně považujeme za nezbytné uvést i stručný přehled jiných přístupů, proto je v analýze reklamy zahrnuta i stručná analýza reklamy z hlediska psychologického a marketingového.
Španělský jazyk v tištěné reklamě: výpůjčky a kalkování
JEDLIČKOVÁ, Radka
Španělský jazyk v tištěné reklamě: výpůjčky a kalkování Cílem bakalářské práce je postihnout výskyt vypůjčených a kalkovaných slov v současném jazyce španělské reklamy. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V části teoretické je obecně uvedeno téma reklamy; dále jazyk, který reklama používá; specifickým jevům jsou věnovány zvláštní kapitoly. V praktické části jsou uvedeny příklady slov vybraných z konkrétních reklam a konzultovaných v synchronním korpusu CREA. Závěry z této analýzy slouží k objasnění domněnky, zda se v současném jazyce reklamy objevují vypůjčená a kalkovaná slova, zda jsou početná, ze kterých jazyků nejčastěji pochází a v jakých oblastech reklamy se vyskytují nejčastěji.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.