Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Use of comics in French as a foreign language teaching
Marešová, Erika ; Klinka, Tomáš (vedoucí práce) ; Machleidtová, Silva (oponent)
1 NÁZEV: L'Application des bandes dessinées à l'enseignement de la langue française ABSTRAKT : Práce seznamuje čtenáře s s historií, rozmanitostí, kulturním a společenských významem francozského komiksu. Cílem ovšem je poukázat zejména na jeho vzdělávací význam v rámci výuky cizího jazyka. Ve své práci jsem čerpala z různorodých zdrojů-historických, pedagogických a výchovně-vzdělávcích, z internetu nebo i z osobních konzultací s ostatními vyučujícími. Součástí práce je dotazník týkající se všeobecného povědomí a znalostí francouzského komiksu u dnešních studentů a jejich osobní postoj k tomuto žánru. V jedné z kapitol jsem zmínila projevy nezájmu a nedostatek motivace a neschopnost práce ve skupině jako nejčastější problémy, se kterými se současní učitelé v hodinách setkávají. Na základě výsledků ankety jsem s využitím komiksů sestavila několik zajímavých aktivit, rozdělených do jednotlivých jazykových úrovní samotných žáků. Jelikož se komiks získává oblibu u francouzských čtenářů každé věkové kategorie, jeho správným zapojením můžeme k práci motivovat i české žáky a zdokonalovat tak jejich kolektivní chování. Jeho vhodné využití v hodinách tak splňujě základní principy efektivního vzdělávání v současné škole. KLÍČOVÁ SLOVA: Francouzský komis, vzdělávání, jazyk, učební materiál
Use of comics in French as a foreign language teaching
Marešová, Erika ; Klinka, Tomáš (vedoucí práce) ; Machleidtová, Silva (oponent)
1 NÁZEV: L'Application des bandes dessinées à l'enseignement de la langue française ABSTRAKT : Práce seznamuje čtenáře s s historií, rozmanitostí, kulturním a společenských významem francozského komiksu. Cílem ovšem je poukázat zejména na jeho vzdělávací význam v rámci výuky cizího jazyka. Ve své práci jsem čerpala z různorodých zdrojů-historických, pedagogických a výchovně-vzdělávcích, z internetu nebo i z osobních konzultací s ostatními vyučujícími. Součástí práce je dotazník týkající se všeobecného povědomí a znalostí francouzského komiksu u dnešních studentů a jejich osobní postoj k tomuto žánru. V jedné z kapitol jsem zmínila projevy nezájmu a nedostatek motivace a neschopnost práce ve skupině jako nejčastější problémy, se kterými se současní učitelé v hodinách setkávají. Na základě výsledků ankety jsem s využitím komiksů sestavila několik zajímavých aktivit, rozdělených do jednotlivých jazykových úrovní samotných žáků. Jelikož se komiks získává oblibu u francouzských čtenářů každé věkové kategorie, jeho správným zapojením můžeme k práci motivovat i české žáky a zdokonalovat tak jejich kolektivní chování. Jeho vhodné využití v hodinách tak splňujě základní principy efektivního vzdělávání v současné škole. KLÍČOVÁ SLOVA: Francouzský komis, vzdělávání, jazyk, učební materiál

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.