Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Postavení lázní Teplice na trhu lázeňské péče pro děti
Křivanová, Daniela ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Cílem této diplomové práce je analýza a zhodnocení postavení lázní Teplice na trhu lázeňských služeb se zaměřením na dětskou léčbu. Pro komparaci byla vybrána lázeňská zařízení Janské Lázně a Sanatoria Klimkovice, která se zaměřují na stejné indikace pro děti a dorost jako lázně Teplice. V práci budou předně představeny základní pojmy vztahující se nejen k lázeňskému cestovnímu ruchu, ale také k dětské lázeňské péči v České republice. Praktická část se zabývá analýzou společnosti Lázní Teplice a.s. a srovnáním s vybranými lázeňskými zařízeními. Výstupem práce budou doporučení vycházející z provedené analýzy a komparace lázeňských zařízení.
Vývoj léčebného lázeňství v Karlových Varech
Karásková, Zuzana ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Kondrashov, Alexey (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vývoj léčebnéholázeňství v Karlových Varech. Práce se skládá ze čtyř hlavních částí. V rámci teoretické části se zabývá specifickými termíny z oblasti lázeňství. Druhá část práce popisuje historii a současnost města Karlovy Vary. Třetí část se zabývá vývojem lázeňských léčebných metod v Karlových Varech. Následující kapitola představuje Parkhotel Richmond, který je jedním z nejznámějších lázeňských hotelů v Karlových Varech. Tato kapitola práce je zaměřena na charakteristiku vybraného lázeňského hotelu, jeho popis, marketingovou strategii, analýzu konkurence a zaměřuje se převážně na ekonomiku vybraného lázeňského zařízení.
Spokojenost klientů s lázeňskými službami
KROČÁK, Ladislav
V současné době v konkurenčním prostředí je třeba hledět nejen na to, aby nebyla lázeňská léčba pouze zaměřená na složku medicínskou, ale i na složku psychologickou a sociální. Klienti navštěvující lázeňské zařízení by měli po absolvování léčení odjíždět co možno nejvíce spokojeni se všemi poskytovanými lázeňskými službami, jak s léčebnými, tak v oblasti stravování, ubytování, trávení volného času a vůbec s celkovým přístupem personálu ke klientovi. Vzhledem k tomu, že čtvrtým rokem pracuji v Lázních Aurora Třeboň v oblasti léčebných služeb, rozhodl jsem se zpracovat bakalářskou práci na téma "Spokojenost klientů s lázeňskými službami`` a zjistit jakou měrou jsou klienti spokojeni s poskytovanými službami právě ve jmenovaných lázních. Data byla zjišťována prostřednictvím dotazníkového šetření u klientů Lázní Aurora v Třeboni za měsíc listopad 2009. K výzkumu byly použity firemní dotazníky, kterých bylo rozdáno celkem 280, z toho 140 klientům, kterým hradila pobyt některá ze zdravotních pojišťoven ČR (komplexní nebo příspěvková lázeňská péče) a 140 klientům, kteří si hradili pobyt sami z vlastních finančních zdrojů. Dotazníky byly klientům předávány osobně prostřednictvím zaměstnanců lázní a po vyplnění respondenty opět sbírány zaměstnanci lázní. V hypotézách jsem se domníval, že muži budou s lázeňskými službami spokojenější než ženy, a klienti, kterým hradí pobyt některá ze zdravotních pojišťoven, budou s lázeňskými službami spokojenější než klienti, kteří si pobyt hradí z vlastních finančních zdrojů. Po provedení výzkumu dotazníkovým šetřením byly vyslovené hypotézy vyvráceny, neboť ve výsledcích nebyly genderové rozdíly a rozdíly mezi pojištěnci a samoplátci ve spokojenosti s lázeňskými službami. Z tohoto vyplývá, že poskytované služby v Lázních Aurora dosahují uspokojivé úrovně a většina klientů odjíždí z léčení spokojena. Výsledky bakalářské práce mohou být využiti zaměstnanci Lázní Aurora pro zlepšení poskytování služeb a pro zlepšení přístupu ke klientovi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.