Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití efektů veřejných kulturních služeb v rozvojových strategiích měst
Dudová, Zuzana ; Opletalová, Lenka (vedoucí práce) ; Poláková, Markéta (oponent) ; Uherek, Zdeněk (oponent)
Z. Dudová Využití efektů veřejných kulturních služeb v rozvojových strategiích měst Abstrakt Práce se zaměřuje na analýzu míry využití efektů veřejných kulturních služeb v rozvojových strategiích vybraných měst (Český Krumlov, Velké Meziříčí a Blatná) pro rozvoj těchto lokalit. Teoretická část práce se věnuje rešerši existujících přístupů k řešení problematiky, definici klíčových pojmů a základního rámce konceptu veřejných kulturních služeb v kontextu specifické situace strategického řízení a plánování kultury samosprávnými celky v ČR. Identifikována byla široká škála možných neekonomických přínosů veřejných kulturních služeb od individuálních přínosů po sociální dopady pro širší komunitu. Analytická část je zaměřena na postavení a význam kultury, kulturních služeb a jejich možných přínosů v klíčových koncepčních a strategických dokumentech vybraných měst. Pro širší pochopení kontextu situace strategického plánování kultury vybraných českých měst jsou analyzovány i koncepční a strategické materiály souvisejících rovin krajské a národní kulturní politiky, ale i vybraných nejvýznamnějších českých kulturních příspěvkových organizací (Národní muzeum, Technické muzeum, Uměleckoprůmyslové museum v Praze). Analyzovány jsou také přínosy veřejných kulturních služeb dle samotných obyvatel (mládež i dospělí),...
Segmentace v kontextu rozvoje publika
Kocianová, Barbora ; SULŽENKO, Jiří (vedoucí práce) ; KAŠPAR, David (oponent)
Diplomová práce „Segmentace v kontextu rozvoje publika“ se zabývá přístupy k práci s divákem k prohloubení vztahu diváka a kulturní organizace na základě modelů segmentace, které umožňují lepší porozumění jeho potřebám a příčinám jeho kulturní participace. Teoretickými východisky práce jsou vývoj problematiky rozvoje publika včetně jeho nástrojů, vztah marketingu a rozvoje publika, dále kritéria a typy segmentace a faktory kulturní participace, které ovlivňují chování diváka a jeho proces rozhodování. K rozpracování problematiky v kontextu rozvoje publika jsou analyzovány britské modely segmentace organizací Morris Hargreaves McIntyre, Arts Council England a The Audience Agency. Součástí práce jsou vlastní model segmentace a na jeho základě zpracované nástroje rozvoje publika. Východisky k tvorbě vlastního modelu segmentace byly kromě výzkumu v České republice realizované vlastní rozhovory s představiteli výše uvedených organizací ve Velké Británii a analýza dotazníkového šetření k Noci divadel 2014.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.