Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozvoj rychlostně koordinačních schopností ve fotbale
Machka, Miloslav ; Pokorný, Ladislav (vedoucí práce) ; Pádivý, Martin (oponent)
Diplomová práce se zabývá rozvojem rychlostně koordinačních schopností ve fotbale kategorií U13 a U14 v FK Meteor Praha VIII. V práci sledujeme rychlostní a koordinační schopnosti. Teoretická část se zabývá prostudováním literatury zaměřené na pravidla fotbalu, koordinační schopnosti, rychlostní schopnosti, didaktické formy ve fotbale a zdravotně-kompenzační cvičení. V praktické části se zjišťuje měření z pretestu a posttestu. Ze dvou pokusů byl vybrán ten lepší. V tabulce jsou zapsány hodnoty z 1. a 2. měření. K testování je zvolena testová baterie, ve které jsou Testová baterie obsahuje šest testů, měření zopakujeme po 6 měsících. Diplomová práce zjišťuje úspěšnost dovedností u kategorie U13 a U14. Cílem práce je pozorování, konzultace s trenéry a testování rychlostně koordinačních schopností u dvou kategorii. Sestavení zásobníku cvičení pro žákovské kategorie.
Návrh organizace a managementu cestovního ruchu destinace Český Krumlov
VOLFOVÁ, Hana
Cílem této diplomové práce bylo provedení analýz zaměřených na současné řízení cestovního ruchu v Českém Krumlově, modely z jiných destinací a podnikatelské prostředí. Na základě vyhodnocení těchto analýz byly posouzeny možnosti vzájemné spolupráce a komunikace mezi podnikatelskou sférou a Destinačním managementem ČK a přijata konkrétní opatření pro lepší koordinaci všech činností této organizace. Data získaná formou řízených rozhovorů poskytla komplexní informace o stavu destinačního managementu v České republice i zahraničí a v následné komparaci prokázala, na jaké úrovni se v současné době nachází destinační řízení v Českém Krumlově. Analýza podnikatelského prostředí definovala vztahy, které by bylo možné rozvíjet s privátní sférou ve městě. Pro účely vytvoření komunikačního zázemí byla navrhnuta konkrétní platforma typu JourFix. Následně byly stanoveny návrhy pro lepší organizaci a koordinaci činností Destinačního managementu Český Krumlov, včetně jejich ekonomické kalkulace. Velký důraz byl kladen především na správné zhodnocení současné situace tohoto subjektu a vytvoření odpovídajících reálných východisek.
Rozvoj grafomotoriky u předškolních dětí s příznaky hyperaktivity
ŠMÍDOVÁ, Kateřina
Grafomotorika je soubor pohybových dovedností v grafické oblasti. Její rozvoj je závislý na celkové úrovni psychomotorického vývoje, zejména hrubé a jemné motoriky. Hyperaktivita znamená nadměrné nutkání k činnosti, nadměrné pohyby. Velmi často se proto u dětí, které mají příznaky hyperaktivity, vyskytují problémy s některou oblastí psychomotoriky. Cílem práce bylo zjistit, nakolik úroveň rozvoje grafomotoriky ovlivňuje u hyperaktivních dětí odklad školní docházky a také jak se mateřské školy věnují u těchto dětí rozvoji jemné a hrubé motoriky. Oba cíle byly splněny. Teoretická část práce se zabývá podrobným popisem problematiky, snaží se podat ucelený přehled o tématu. Výzkumná část je tvořena integrovaným výzkumem. Kvalitativní výzkum probíhal pomocí řízených rozhovorů se zástupci mateřských škol. Rozhovor byl zaznamenáván písemně a následně analyzován a zpracován do tabulek. Kvantitativní část výzkumu byla postavena na sběru dat pomocí dotazníků a na následné analýze dat. Výsledky byly zpracovány do grafů. Dotazníky byly celkem dva, oba anonymní. Jeden byl určen pro pedagogické pracovníky mateřských škol, zaměřoval se na zachycení dětí s příznaky hyperaktivity a orientační posouzení úrovně jejich psychomotorického vývoje. Druhý dotazník vyplňovali rodiče dětí, které byly pedagogy uvedeny jako hyperaktivní. Zjišťoval úroveň hrubé i jemné motoriky, grafomotoriky a případný odklad (i zvažovaný) školní docházky. Byly stanoveny dvě hypotézy. Výzkum obě hypotézy potvrdil. Z výsledků výzkumu vyplynulo, že nedostatky v rozvoji grafomotoriky u předškolních dětí jsou závislé na rozvoji hrubé motoriky a koordinace a že u hyperaktivních dětí jsou v těchto oblastech větší nedostatky. V předškolním věku by se proto měl psychomotorický vývoj, hlavně pohybová koordinace, hrubá a jemná motorika, cíleně podporovat a rozvíjet. Tím lze zvláště u hyperaktivních dětí předejít problémům s grafomotorikou.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.