Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kulturní centrum Brno
Schneiderová, Petra ; Žalmanová, Petra (oponent) ; Šindlar, Jiljí (vedoucí práce) ; Pěnčík, Jan (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce je návrh novostavby polyfunkčního kulturního centra v Brně na ulici Údolní. Řešené území se nachází naproti Obilnému trhu. V rámci ateliérového předmětu AG33 byla již vypracována studie na dané téma, která je tímto projektem rozšířena o Dokumentaci pro stavební povolení a Dokumentaci pro provádění stavby. Principem návrhu je propojení Obilného trhu a hradu Špilberk. Objekt svými pochozími rampami a terasou navazuje na pěší trasy parku a pomyslně je propojuje se svahem pod hradem. Budova má sloužit převážně pro kulturní akce a zájmové činnosti. Prostory jsou řešeny variabilně – lze je přizpůsobit různým činnostem. Hlavní hmotu objektu tvoří dva koncertní sály, kavárna a tělocvična. V přidružené části objektu se nachází prostory pro zájmové kroužky, zkušebna a zázemí koncertních sálů a technické místnosti. Objekt se nachází na svažitém pozemku a je částečně zasazen do terénu. Vzniklé prostory bez přirozeného osvětlení a větrání jsou využity jako technické místnosti a sklady.
Kulturní centrum Brno
Schneiderová, Petra ; Žalmanová, Petra (oponent) ; Šindlar, Jiljí (vedoucí práce) ; Pěnčík, Jan (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce je návrh novostavby polyfunkčního kulturního centra v Brně na ulici Údolní. Řešené území se nachází naproti Obilnému trhu. V rámci ateliérového předmětu AG33 byla již vypracována studie na dané téma, která je tímto projektem rozšířena o Dokumentaci pro stavební povolení a Dokumentaci pro provádění stavby. Principem návrhu je propojení Obilného trhu a hradu Špilberk. Objekt svými pochozími rampami a terasou navazuje na pěší trasy parku a pomyslně je propojuje se svahem pod hradem. Budova má sloužit převážně pro kulturní akce a zájmové činnosti. Prostory jsou řešeny variabilně – lze je přizpůsobit různým činnostem. Hlavní hmotu objektu tvoří dva koncertní sály, kavárna a tělocvična. V přidružené části objektu se nachází prostory pro zájmové kroužky, zkušebna a zázemí koncertních sálů a technické místnosti. Objekt se nachází na svažitém pozemku a je částečně zasazen do terénu. Vzniklé prostory bez přirozeného osvětlení a větrání jsou využity jako technické místnosti a sklady.
Různé tváře pódia
Kohoutová, Alena ; KASÍK, Martin (vedoucí práce) ; KLÁNSKÝ, Ivan (oponent)
Předmětem této práce je vhled do rozmanitosti pódií, na kterých stojíme jako interpreti během různých příležitostí. Text je zaměřen na tento vzácný prostor, který může být objímán buďto čtyřmi stěnami architektonického skvostu v podobě významných světových koncertních sálů, ale i skromnou společenskou místností ústavu pro mentálně postižené nebo staré lidi. Jak reagovat na tyto rozdílné prostory a situace, jakým směrem orientovat cíl naší hry a proč vůbec hrát na různých typech pódia ? to jsou právě ony otázky, nad kterými je tolik přínosné se zamyslet a utvořit si vlastní názor, vlastní odpovědi. K naplnění těchto pódiových předsevzetí však budeme potřebovat vnitřní svobodu a tvořivost, kterou může tolik dusit vlastní strach a pocit zodpovědnosti. Poslední kapitola je tedy zaměřena na trému z obecně psychologického, ale i hudebního pohledu.
Pořádání koncertů artificiální hudby
Čermáková, Kateřina ; BĚLOR, Roman (vedoucí práce) ; ŠTILEC, Jiří (oponent)
Diplomová práce Pořádání koncertů artificiální hudby se zabývá praktickou stránkou této velmi komplexní činnosti. Jejím cílem je poskytnout stručný přehled všech aspektů a detailů, které pořadatel nesmí při organizaci koncertu opomenout. Práce se nejprve věnuje možným prostorům, vhodným pro koncertní užití a specifikuje druhy možných pořadatelů. V hlavní části se dále zabývá samotným pořadatelstvím.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.