Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Komunikační mix internetového obchodu
Šidlo, Michal ; Strnadová, Michala (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Cílem této práce je analyzovat kanály a prostředky, používané k oslovování a získávání stávajících i budoucích zákazníků internetového obchodu hrajhned.cz a informace, které šíří. Pomocí primárního výzkumu, kde byla použita technika dotazování, zhodnotit, zda jsou využívané kanály, prostředky a šířené informace dostatečné a návrh zlepšení celkového komunikačního mixu pro zefektivnění prodeje. Tato práce si klade za úkol jednoznačně definovat, které kanály a prostředky mohou podpořit splnění hlavního dlouhodobého cíle internetového obchodu – tj. rozšíření internetového obchodu mezi velkou většinu zákazníků a získání nejhůře třetího místa na trhu v prodeji digitálních distribucí her, a také vedlejšího cíle pro tento rok – tj. zvýšení celkového obratu o 40%.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.