Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza komunikačního mixu společnosti L'ORÉAL
Příhodová, Lucie ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Práce se zabývá komunikačním mixem kosmetické společnosti L'Oréal, konkrétně jednou z jejích nejznámějších globálních značek - Garnier. Dává její marketingový i komunikační mix do srovnání s ostatními značkami této společnosti a zjišťuje tak žádoucí positioning. Hlavním cílem práce je zjistit, jak spotřebitele tuto značku vnímají a to především skrze její komunikaci, ve které dominuje reklama. Vlastní výzkum se pokouší nahlédnout do myslí spotřebitelů, jak reklamu vnímají (komunikační účinky reklamy), hodnotí a přijímají, což se odráží v postojích ke značce jako takové.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.