Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv sociálně znevýhodněného prostředí na lexikálně-sémantickou rovinu řeči u dětí předškolního věku
Majerová, Markéta ; Ortová, Marie (vedoucí práce) ; Adámková, Ivana (oponent)
Bakalářská práce analyzuje vliv sociálně znevýhodněného prostředí na lexikálně-sémantickou rovinu řeči u předškolních dětí vyrůstajících v dětském domově. Sociální prostředí je jedním z klíčových faktorů, který významným způsobem podmiňuje správný vývoj řeči a absence rodičů či jejich nedbalá výchova může vyústit v narušenou komunikační schopnost dítěte. Teoretická část práce je rozdělena do tří kapitol, která blíže představují základní pojmy komunikace, popisují vývoj dětské řeči a legislativní rámec pro vzdělávání dětí s narušenou komunikační schopností. Je zde vymezen pojem sociálního znevýhodnění a jeho dopad na komunikační schopnost dítěte. Závěr teoretické části je věnován charakteristice prostředí dětského domova. Těžištěm empirické části práce je analýza lexikálně-sémantické jazykové roviny pěti dětí z dětského domova v Pyšelích. Výzkumné šetření využívá kvalitativní metodu, která se zakládá na analýze výsledků činnosti dětí, jejich osobní a rodinné anamnéze, zúčastněném pozorování a dotazníku. Výsledné hodnocení je zpracováno formou jednotlivých kazuistik a doporučení pro další rozvoj jazykových dovedností předškolních dětí v rámci lexikálně-sémantické roviny řeči.
Ekonomické využití výstavních ploch Veletrhů Brno
Zemánková, Jana
Tato bakalářská práce se věnuje ekonomickému využití výstavních ploch v pavilonech a volných plochách na veletrzích v Brně a to zejména na Mezinárodním strojírenském veletrhu, Stavebním veletrhu a veletrhu Styl, Kabo I. Předmětem práce je také charakteristika společnosti Veletrhy Brno a.s. a její ekonomické výsledky. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. První část poskytuje všeobecné informace o marketingovém mixu, mimo jiné o propagaci na veletrzích a výstavách a také o důvodech a přínosech účasti na veletrzích. Ve druhé části jsou zhodnoceny ekonomické výsledky společnosti, výnosy z pronajatých ploch jednotlivých veletrhů a také analýza výsledků marketingového výzkumu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.