Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kariérní růst a další vzdělávání ředitelů mateřských škol
Gabrielová, Šárka ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
Jednou z podmínek ovlivňující celoživotní rozvoj, kariérní postup a profesní prestiž ředitelů škol je jejich další vzdělávání a specializační studium. Práce dokumentuje zakotvení výkonu ředitelské funkce a dalšího vzdělávání ředitelů v legislativních normách, věnuje se rozboru klíčových statistik a výzkumů vztahujících se k této problematice. V teoretické části zpracovává také vývoj profesní kariéry, motivaci ředitelů k sebevzdělávání a nástin nově připravovaného kariérního systému. V empirické části pracuje s informacemi získanými dotazníkovým šetřením. Vyhodnocuje zkušenosti ředitelů z období začátků jejich ředitelské praxe, názory ředitelů na osobní motivaci, funkční období a kariérní systém, na typy a formy upřednostňovaných studií a vzdělávacích programů. V analýzách jsou nastíněny vztahy mezi délkou praxe, stupněm vzdělání a motivací k dalšímu studiu. Pozornost je věnována i nabytým zkušenostem a ochotě ředitelů k budoucímu aktivnímu zapojení do vzdělávání zejména služebně mladších kolegů. Závěry práce přinášejí informace a doporučení k cyklickému hodnocení ředitelů škol v souvislosti s funkčním obdobím.
Kariérní růst a další vzdělávání ředitelů mateřských škol
Gabrielová, Šárka ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
Jednou z podmínek ovlivňující celoživotní rozvoj, kariérní postup a profesní prestiž ředitelů škol je jejich další vzdělávání a specializační studium. Práce dokumentuje zakotvení výkonu ředitelské funkce a dalšího vzdělávání ředitelů v legislativních normách, věnuje se rozboru klíčových statistik a výzkumů vztahujících se k této problematice. V teoretické části zpracovává také vývoj profesní kariéry, motivaci ředitelů k sebevzdělávání a nástin nově připravovaného kariérního systému. V empirické části pracuje s informacemi získanými dotazníkovým šetřením. Vyhodnocuje zkušenosti ředitelů z období začátků jejich ředitelské praxe, názory ředitelů na osobní motivaci, funkční období a kariérní systém, na typy a formy upřednostňovaných studií a vzdělávacích programů. V analýzách jsou nastíněny vztahy mezi délkou praxe, stupněm vzdělání a motivací k dalšímu studiu. Pozornost je věnována i nabytým zkušenostem a ochotě ředitelů k budoucímu aktivnímu zapojení do vzdělávání zejména služebně mladších kolegů. Závěry práce přinášejí informace a doporučení k cyklickému hodnocení ředitelů škol v souvislosti s funkčním obdobím.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.