Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Key Account Management ve vybrané obchodní firmě
NOVÁKOVÁ, Michaela
Tato bakalářská práce je zaměřena na key account management, zejména na proces zavádění a realizace key account managementu ve vybrané obchodní firmě. Teoretická část se věnuje studiu teoretických znalostí. Jsou zde popsány pojmy jako obchod, velkoobchod, maloobchod, management, řízení vztahů se zákazníky, řízení vtahů s klíčovými zákazníky a marketingový výzkum. Praktická část této práce popisuje proces zavádění a realizace key account managementu v obchodní společnosti Makro, České Budějovice a představuje kvantitativní marketingový výzkum zaměřený na názory klíčových zákazníků na key account management v Makru. Kvalitativní výzkum je založen na analýze strukturovaného rozhovoru s key account manažerem z Makra. Oba tyto výzkumy jsou poté vyhodnoceny. Cílem této práce je navrhnout možné změny ve společnosti Marko, pro lepší fungování key account managementu.
Distribuce výrobků péče o zuby společnosti Philips na území České republiky
Bouška, Pavel ; Mejdrech, Vlastimil (vedoucí práce) ; Urban, Bohumil (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou distribučních kanálů a jejich praktického využití při distribuci výrobků kategorie Péče o zuby společnosti Philips na území České republiky. V teoretické části je věnována pozornost fyzické skladbě distribučních kanálů, parametrům, které je definují, a faktorům ovlivňujícím jejich výběr. Dále se práce zaměřuje na vztahy, které působí mezi jednotlivými mezičlánky, a představuje systém jejich řízení a směřování ke společné přidané hodnotě. V rámci tohoto přístupu k významným zákazníkům se práce zaobírá způsobem jejich výběru a následnou spoluprací s nimi. Následuje bližší představení společnosti Philips se zaměřením na konkrétní trh s výrobky Péče o zuby, který se skládá z různých typů koncových zákazníků, a na něm působící konkurenci. Poté je popsán praktický příklad práce společnosti Philips s klíčovými zákazníky ve zmíněné kategorii. Cíle práce se následně odráží v provedené analýze současných distribučních kanálů, popsán je předpokládaný budoucí vývoj a navrhnuty jsou významné oblasti pro zajištění rozvoje.
Key Account Management
Dvořák, Dalibor ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem práce je komplexní charakteristika činností a zodpovědností manažerů pro klíčové zákazníky na příkladu konkrétní společnosti -- Imperial Tobacco CR, s.r.o.. Teoretická část práce monitoruje vývoj českého maloobchodního trhu od roku 1989 do roku 2007. Zaměřuje se na vstup mezinárodních obchodních řetězců do České republiky a na s ním spojený vznik a rozvoj Key Account Managementu. Nastíněny jsou i trendy očekávaného vývoje maloobchodního trhu v dalších letech. Praktická část práce charakterizuje český tabákový trh a společnost Imperial Tobacco CR, s.r.o., jakožto reprezentanta dodavatelského subjektu. Stěžejní je analýza činností a zodpovědností manažerů pro klíčové zákazníky této společnosti. Autentičnost výkladu je podpořena reálnými obchodními vztahy a situacemi.
Key Account Management v mezinárodní organizaci AIESEC
Sochor, Ondřej ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Turnerová, Lenka (oponent)
Diplomová práce se zabývá třemi pohledy na téma Key Account Managementu (KAM). První část definuje péči o klíčové zákazníky z teoretického hlediska. Druhá kapitola vymezuje praktické fungování KAM v mezinárodní organizaci AIESEC včetně zpětné vazby ze strany klienta. Na závěr jsou nastíněny příležitosti pro zlepšení KAM ve smyslu soft dovedností Account Manažera.
Key Account Management
Dvořák, Dalibor ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce monitoruje rozvoj českého maloobchodního trhu od roku 1989 do roku 2006. Zaměřuje se na vstup mezinárodních obchodních řetězců do České republiky a na s ním spojený vznik a rozvoj Key Account Managementu. Stěžejní je analýza činností Key Account oddělení tabákové společnosti Imperial Tobacco CR. Nezbytným předpokladem je také identifikace a charakteristika českého tabákového trhu.
Akvizice společnosti
Jirkal, Martin ; Pirožek, Petr (vedoucí práce)
Cílem práce je detailní popis procesu akvizice dvou obchodních společností z pohledu managementu, v prostředí ICT, zaměřený na jeden konkrétní případ, zhodnocení hotových fází a doporučení managementu společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.