Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh a optimalizace sacího a výfukového potrubí zážehového motoru
Chuchma, Ondřej ; Zháňal, Lubor (oponent) ; Beran, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na konstrukční návrh a optimalizaci sacího a výfukového potrubí motoru C20XE. Jedná se čtyřválcový zážehový motor o zdvihovém objemu 2 l, jenž byl vyráběn automobilkou Opel. Tento agregát je určen pro zástavbu do automobilu Opel Astra F, který je stavěn k závodním účelům. Pro optimalizaci rozměrových parametrů je použit software Lotus Engine Simulation, jenž simuluje jednorozměrné proudění plynů v potrubí. 3D CAD modely jsou provedeny v programu Pro ENGINEER.
Tok newtonské kapaliny pružnou trubicí
Slonek, Matouš ; Illík, Jakub (oponent) ; Klas, Roman (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá tokem newtonské kapaliny pružnou trubicí. Rešeršní část práce obsahuje popis oblastí výskytu problematiky toku kapaliny pružnou trubicí. Následně jsou probrány rovnice popisující proudění kapaliny v deformovatelné trubici. Na to navazuje popis konstitutivních materiálových modelů. V praktické části práce je realizována jednorozměrná FSI simulace toku kapaliny pružnou trubicí.
Tok newtonské kapaliny pružnou trubicí
Slonek, Matouš ; Illík, Jakub (oponent) ; Klas, Roman (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá tokem newtonské kapaliny pružnou trubicí. Rešeršní část práce obsahuje popis oblastí výskytu problematiky toku kapaliny pružnou trubicí. Následně jsou probrány rovnice popisující proudění kapaliny v deformovatelné trubici. Na to navazuje popis konstitutivních materiálových modelů. V praktické části práce je realizována jednorozměrná FSI simulace toku kapaliny pružnou trubicí.
Návrh a optimalizace sacího a výfukového potrubí zážehového motoru
Chuchma, Ondřej ; Zháňal, Lubor (oponent) ; Beran, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na konstrukční návrh a optimalizaci sacího a výfukového potrubí motoru C20XE. Jedná se čtyřválcový zážehový motor o zdvihovém objemu 2 l, jenž byl vyráběn automobilkou Opel. Tento agregát je určen pro zástavbu do automobilu Opel Astra F, který je stavěn k závodním účelům. Pro optimalizaci rozměrových parametrů je použit software Lotus Engine Simulation, jenž simuluje jednorozměrné proudění plynů v potrubí. 3D CAD modely jsou provedeny v programu Pro ENGINEER.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.