Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Předpjatý most na rychlostní komunikaci
Juřenčáková, Jana ; Zlatuška, Karel (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem silničního mostu na rychlostní komunikaci přes ploché údolí Vsetínské Bečvy mezi městy Valašské Meziříčí a Vsetín. Pro každý směr komunikace je vybudována samostatná nosná konstrukce, pro práci je uvažována pouze pravá nosná konstrukce s větší šířkou nosné konstrukce. Ze dvou vypracovaných variant je vybrána varianta dodatečně předpjatého jednokomorového nosníku o třech polích s rozpětími 48,0 + 65,0 + 48,0 m. Pro vybranou variantu jednokomorového nosníku byly dále vypracovány dvě varianty výstavby mostu. Výsledná varianta je posouzena podle mezních stavů včetně zohlednění vlivu výstavby na jeho návrh. Statický model nosné konstrukce je proveden jako prutový a deskostěnový. Je zpracován statický výpočet, přehledná výkresová dokumentace a vizualizace mostu.
Předpjatý most číslo 202 na rychlostní komunikaci R2 na Slovensku
Janek, Tomáš ; Urban, Jiří (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem silničního mostu číslo 202 na rychlostní komunikaci R2 na Slovensku přes silnici I/50 mezi městy Trenčín a Bánovce nad Bebravou a přes železniční trať č. 130 mezi městy Trenčín a Chynorany. Pro každý směr je vybudována samostatná nosná konstrukce, pro práci je uvažována pouze levá nosná konstrukce. Ze tří variant je vybrána varianta jednokomorového nosníku o čtyřech polích. Most je navržen podle mezních stavů včetně zohlednění vlivu výstavby na jeho návrh. Statický model konstrukce je proveden jako prutový. Je zpracován statický výpočet, přehledná výkresová dokumentace a vizualizace mostu.
Most přes potok Živný
Sekanina, Josef ; Řehulka, Martin (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Práce se zabývá navržením silničního mostu přes potok Živný, železniční trať a plánovanou silnici II. třídy mezi obcemi Běleč a Husinec. Jsou navrženy 3 varianty přemostění, z nichž byla pro podrobnou analýzu vybrána varianta 1. – spojitý jednokomorový nosník. Silniční most z předpjatého betonu je navržen a posouzen dle evropských norem – Eurokódů. Do výpočtu je zahrnut také vliv postupné výstavby mostu a její účinky na konstrukci. Dále je vypracována přehledná výkresová dokumentace a vizualizace mostu.
Spojitá betonová mostní konstrukce
Zemánek, Tomáš ; Lerch, David (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na řešení silničního mostu, situovaného mezi obcemi Roudno a Razová přes vodní nádrž Slezská Harta. Před návrhem byly vytvořeny a porovnány 3 studie. Zvolená varianta je spojitý komorový nosník s šikmými stěnami, dodatečně předpjatý kabely se soudržností. Nosník celkové délky 148,0 m a šířky 13,6 m má tři pole. Výška nosníku je 3,3 m. Je zpracován podrobný statický výpočet, včetně posouzení konstrukce na mezní stavy, návrh předpětí a ověření návrhu pomocí časové analýzy. Návrh a posudky dočasných i trvalých návrhových situací jsou prováděny podle platných norem a předpisů. Součástí diplomové práce je výkresová dokumentace a vizualizace.
Předpjatý most na rychlostní komunikaci
Juřenčáková, Jana ; Zlatuška, Karel (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem silničního mostu na rychlostní komunikaci přes ploché údolí Vsetínské Bečvy mezi městy Valašské Meziříčí a Vsetín. Pro každý směr komunikace je vybudována samostatná nosná konstrukce, pro práci je uvažována pouze pravá nosná konstrukce s větší šířkou nosné konstrukce. Ze dvou vypracovaných variant je vybrána varianta dodatečně předpjatého jednokomorového nosníku o třech polích s rozpětími 48,0 + 65,0 + 48,0 m. Pro vybranou variantu jednokomorového nosníku byly dále vypracovány dvě varianty výstavby mostu. Výsledná varianta je posouzena podle mezních stavů včetně zohlednění vlivu výstavby na jeho návrh. Statický model nosné konstrukce je proveden jako prutový a deskostěnový. Je zpracován statický výpočet, přehledná výkresová dokumentace a vizualizace mostu.
Spojitá betonová mostní konstrukce
Zemánek, Tomáš ; Lerch, David (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na řešení silničního mostu, situovaného mezi obcemi Roudno a Razová přes vodní nádrž Slezská Harta. Před návrhem byly vytvořeny a porovnány 3 studie. Zvolená varianta je spojitý komorový nosník s šikmými stěnami, dodatečně předpjatý kabely se soudržností. Nosník celkové délky 148,0 m a šířky 13,6 m má tři pole. Výška nosníku je 3,3 m. Je zpracován podrobný statický výpočet, včetně posouzení konstrukce na mezní stavy, návrh předpětí a ověření návrhu pomocí časové analýzy. Návrh a posudky dočasných i trvalých návrhových situací jsou prováděny podle platných norem a předpisů. Součástí diplomové práce je výkresová dokumentace a vizualizace.
Předpjatý most číslo 202 na rychlostní komunikaci R2 na Slovensku
Janek, Tomáš ; Urban, Jiří (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem silničního mostu číslo 202 na rychlostní komunikaci R2 na Slovensku přes silnici I/50 mezi městy Trenčín a Bánovce nad Bebravou a přes železniční trať č. 130 mezi městy Trenčín a Chynorany. Pro každý směr je vybudována samostatná nosná konstrukce, pro práci je uvažována pouze levá nosná konstrukce. Ze tří variant je vybrána varianta jednokomorového nosníku o čtyřech polích. Most je navržen podle mezních stavů včetně zohlednění vlivu výstavby na jeho návrh. Statický model konstrukce je proveden jako prutový. Je zpracován statický výpočet, přehledná výkresová dokumentace a vizualizace mostu.
Most přes potok Živný
Sekanina, Josef ; Řehulka, Martin (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Práce se zabývá navržením silničního mostu přes potok Živný, železniční trať a plánovanou silnici II. třídy mezi obcemi Běleč a Husinec. Jsou navrženy 3 varianty přemostění, z nichž byla pro podrobnou analýzu vybrána varianta 1. – spojitý jednokomorový nosník. Silniční most z předpjatého betonu je navržen a posouzen dle evropských norem – Eurokódů. Do výpočtu je zahrnut také vliv postupné výstavby mostu a její účinky na konstrukci. Dále je vypracována přehledná výkresová dokumentace a vizualizace mostu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.