Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mediální obraz vybraných fotbalových klubů v sezoně 2010/2011
Štěpánková, Iva ; Kraus, Jiří (vedoucí práce) ; Křeček, Jan (oponent)
Diplomová práce Mediální obraz fotbalových klubů v sezóně 2010/2011 je analýzou příspěvků tří českých periodik věnovaných třem fotbalovým klubům působícím v odlišných fotbalových soutěžích během jedné soutěžní sezóny. Tématem rozboru je způsob, jakým sportovní periodikum deník Sport, nejčtenější celorepublikový deník s regionální sportovní přílohou Mladá fronta Dnes a primárně ekonomický titul Hospodářské noviny zpracovávaly informace o působení klubů Sparta Praha, Manchester United a Dukla Praha v domácích soutěžích. Pojem mediální obraz vztahujeme k výskytu a zpracování jednotlivých témat, k přítomnosti hodnotících rysů v příspěvcích, celebritizačním tendencím a fanouškovským rysům v mediálním obsahu. Následná kvalitativní analýza je zaměřena na jazykové rysy příspěvků, zejména na výskyt expresivity. Analýzou chceme odpovědět na otázky týkající se charakteristiky tematické agendy týmů působících v odlišných soutěžích, na otázky proměny této agendy během sezóny. Srovnáním sledujeme, nakolik je mediální obraz těchto klubů podobný, či proč je jejich medializace odlišná. Termín předpojatost vztahujeme k odchylkám od objektivity, které mají zvýznamnit negativitu či pozitivní hodnocení při informování o sledovaných týmech a které se projevují a priori udělovanými charakteristikami.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.