Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hodnocení marketingového mixu v jazykové škole Caledonian School
Tomášková, Lucie ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Vosol, Leoš (oponent)
Tato diplomová práce se orientuje na zhodnocení stávajícího marketingového mixu v jazykové škole Caledonian School a v případě nalezení mezer navržení možných řešení. Celá práce je rozdělena do tří na sebe navazujících částí: teoretickou, praktickou a hodnotící část. V první části je uvedena historie marketingového mixu, zvláštnosti marketingu v oblasti služeb, strategické marketingové plánování a podrobný popis jednotlivých prvků marketingového mixu v oblasti služeb. V praktické části je prezentována jazyková škola Caledonian School, důležité náležitosti při výběru vhodné jazykové školy, členství v Asociaci jazykových škol ČR a v neposlední řadě pečlivě popsané prvky marketingového mixu konkrétně využité pro tuto jazykovou školu. Ve třetí části je prezentováno poslání Caledonian School, SWOT analýza, vyhodnocení výsledků vlastního výzkumu a zhodnocení nástrojů marketingového mixu uplatňovaného v Caledonian School. V závěru jsou přehledně shrnuty výsledky výzkumu i výše zmíněné poznatky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.