Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
RedirFS - aplikace na slučování adresářů
Holášek, Petr ; Michal, Bohumil (oponent) ; Kašpárek, Tomáš (vedoucí práce)
Úkolem této práce je popis historie a způsobů slučování adresářů, vytvoření možného návrhu a implementace linuxového jaderného modulu, který bude slučovat obsah adresářů s použitím RedirFS frameworku. Práce bude popisovat a řešit problémy s tím spojené, jako jsou překryvy jmenných prostorů nebo změny ve sloučených adresářích.
Systém pro detekci vlakových náprav a jejich číslování dle Mezinárodní železniční unie
Dvořák, Petr ; Zamba, Martin (oponent) ; Strnadel, Josef (vedoucí práce)
Práce se zabývá vytvořením systému, který by detekoval průjezd vlakového vagónu a očísloval jej dle Mezinárodní železniční unie. Na začátku práce jsou rozebrány využité metody pro správnou detekci průjezdu kola včetně časového záznamu. Také uvádím typy senzorů s jejich vlastnostmi vzhledem k využití na železnici. Rozebírám význam jednotlivých cifer v číslování dle UIC. Vytvářím návrh systému, uvádím jeho zapojení a vztahy mezi jednotlivými podsystémy. Kladu důraz na takové řešení, aby záznam o kole byl za každých okolností včasný a co nejvíce přesný. Využívám k tomu systém pracující v reálném čase. Dále verifikuji samotný měřící program, abych zajistil celkovou bezchybnost měřícího prvku systému. V následující části popisuji prototyp programu, který zpracovává data z měření. Rozepisuji algoritmy, které jsem využil pro detekci kol a následně vlakových vagónů. V navazující kapitole uvádím způsob práce s externí kamerou pro detekci čísla dle UIC. V posledních kapitolách popisuji testovací prostředí, ve kterých dané řešení bylo otestováno, a shrnuji výsledky testů na reálné vlakové trati.
RedirFS - portace na jiné OS
Czerner, Lukáš ; Čejka, Rudolf (oponent) ; Kašpárek, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce popisuje jak přípravu na portaci, tak samotnou portaci Linuxového modulu RedirFS na operační systém FreeBSD. Jsou zde popsány základní rozdíly přístupu k Linuxovému a FreeBSD jádru, dále rozdíly v implementaci, pro RedirFS zásadní, části jádra a sice VFS vrstvy. Dále zkoumá možnosti a různé přístupy k implementaci funkcionality linuxového RedirFS na operačním systému FreeBSD. Následně jsou zhodnoceny možnosti a navržen ideální postup portace. Následující kapitoly pak popisují požadovanou funkcionalitu spolu s navrhovanou architekturou nového modulu. Dále je detailně popsán návrh a implementace nového modulu tak, aby měl čtenář jasnou představu jakým způsobem modul implementuje požadovanou funkcionalitu.
RedirFS - aplikace na slučování adresářů
Holášek, Petr ; Michal, Bohumil (oponent) ; Kašpárek, Tomáš (vedoucí práce)
Úkolem této práce je popis historie a způsobů slučování adresářů, vytvoření možného návrhu a implementace linuxového jaderného modulu, který bude slučovat obsah adresářů s použitím RedirFS frameworku. Práce bude popisovat a řešit problémy s tím spojené, jako jsou překryvy jmenných prostorů nebo změny ve sloučených adresářích.
RedirFS - portace na jiné OS
Czerner, Lukáš ; Čejka, Rudolf (oponent) ; Kašpárek, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce popisuje jak přípravu na portaci, tak samotnou portaci Linuxového modulu RedirFS na operační systém FreeBSD. Jsou zde popsány základní rozdíly přístupu k Linuxovému a FreeBSD jádru, dále rozdíly v implementaci, pro RedirFS zásadní, části jádra a sice VFS vrstvy. Dále zkoumá možnosti a různé přístupy k implementaci funkcionality linuxového RedirFS na operačním systému FreeBSD. Následně jsou zhodnoceny možnosti a navržen ideální postup portace. Následující kapitoly pak popisují požadovanou funkcionalitu spolu s navrhovanou architekturou nového modulu. Dále je detailně popsán návrh a implementace nového modulu tak, aby měl čtenář jasnou představu jakým způsobem modul implementuje požadovanou funkcionalitu.
Systém pro detekci vlakových náprav a jejich číslování dle Mezinárodní železniční unie
Dvořák, Petr ; Zamba, Martin (oponent) ; Strnadel, Josef (vedoucí práce)
Práce se zabývá vytvořením systému, který by detekoval průjezd vlakového vagónu a očísloval jej dle Mezinárodní železniční unie. Na začátku práce jsou rozebrány využité metody pro správnou detekci průjezdu kola včetně časového záznamu. Také uvádím typy senzorů s jejich vlastnostmi vzhledem k využití na železnici. Rozebírám význam jednotlivých cifer v číslování dle UIC. Vytvářím návrh systému, uvádím jeho zapojení a vztahy mezi jednotlivými podsystémy. Kladu důraz na takové řešení, aby záznam o kole byl za každých okolností včasný a co nejvíce přesný. Využívám k tomu systém pracující v reálném čase. Dále verifikuji samotný měřící program, abych zajistil celkovou bezchybnost měřícího prvku systému. V následující části popisuji prototyp programu, který zpracovává data z měření. Rozepisuji algoritmy, které jsem využil pro detekci kol a následně vlakových vagónů. V navazující kapitole uvádím způsob práce s externí kamerou pro detekci čísla dle UIC. V posledních kapitolách popisuji testovací prostředí, ve kterých dané řešení bylo otestováno, a shrnuji výsledky testů na reálné vlakové trati.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.