Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Tvorba marketingové strategie ve firmě Sprint, s.r.o.
Weisshäutel, Jan ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Olekšák, Michal (oponent)
Cílem práce je navrhnout marketingovou strategii firmy Sprint s.r.o., kterou je možné charakterizovat jako malou intuitivně řízenou rodinnou firmu. Firmy patřící mezi malé a střední podniky mají jen zřídka zpracovanou marketingovou strategii, a proto její vypracování a začlenění do řídícího procesu představuje značnou konkurenční výhodu. Teoretická část zahrnuje situační analýzu vnějšího i vnitřního prostředí firmy, která je shrnutá pomocí SWOT analýzy. Z jejích závěrů vychází marketingová strategie, která je definovaná v oblasti hlavních cílů pro marketing, v oblasti organizační struktury a lidských zdrojů, produktového portfolia, ceny, distribuce a komunikace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.