Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Multitasking jako jeden z projevů konvergence audiovizuálních médií
Mičke, David ; Moravec, Václav (vedoucí práce) ; Kasík, Pavel (oponent)
Primárním cílem této práce je zjistit, do jaké míry se projevuje mediální multitasking, jakožto v posledních 20 letech vzrůstající fenomén v příjmu mediálního obsahu ve vysílání zpravodajských stanic. Výzkumný vzorek sestává z české stanice ČT24, britské BBC News a mezinárodní verze americké stanice CNN. V teoretické kapitole je v základních pojmech a konceptech vysvětlen termín konvergence v mediálním prostředí; v návaznosti na to je obsažena i část věnovaná konkrétním důsledkům konvergence v audiovizuálních médiích, s čímž je spojen i multitasking, jehož původu, příčinám rozvoje a vlivu na lidské kognitivní vnímání se práce také věnuje. Právě na multitasking jako čím dál častější formu mediálního příjmu reagují i zmíněné televizní stanice. V obrazové analýze technických kódů souvisejících s multitaskingem, která byla prováděna na všech stanicích po dobu jednoho týdne, jsou zdůrazněna specifika oněch stanic. Obsažena je i komparace rozdílů mezi danými stanicemi.
Webové sociální sítě a galerie jako podpora při budování kariéry jednotlivce v oblasti umělecké fotografie
Synek, Pavel ; Souček, Martin (vedoucí práce) ; Němečková, Lenka (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku současného prolínání fotografie s moderními informačními technologiemi a její přizpůsobení současným trendům. Zvláštní důraz je přitom kladen na fotografii uměleckou (výtvarnou). V první části se autor kromě vymezení problematiky věnuje historii a základům fotografie, kde poukazuje na dramatické změny, které se odehrály v samých začátcích tohoto oboru. Druhá část je zaměřena na fenomén současnosti, tedy sociální sítě a jejich rapidní rozmach do virtuálního prostoru Internetu v posledním desetiletí. Prostor je věnován klíčovým atributům sociálních sítí, které mají signifikantní vliv právě při spojení s fotografií. Další část se krátce zaměřuje na problematiku autorských práv a klíčové otázky, které v souvislosti s digitální fotografií vyvstávají. Součástí práce je také analýza vybraných systémů zaměřených na publikování děl v oblasti umělecké fotografie, popřípadě na jejich prodej. Autor popisuje jejich hlavní prvky, principy funkce a vzájemné rozdíly. Stěžejní část se věnuje praktickému pohledu na propojení umělecké fotografie s informačními technologiemi, přičemž se opírá o strukturované rozhovory provedené s vybranými fotografy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.