Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Přírodovědná gramotnost patnáctiletých žáků v ČR v mezinárodním výzkumu PISA
Petrášek, Pavel ; Chvál, Martin (vedoucí práce) ; Mandíková, Dana (oponent)
Název práce: Přírodovědná gramotnost patnáctiletých žáků v ČR v mezinárodním výzkumu PISA Autor: Pavel Petrášek Katedra: Katedra didaktiky fyziky Vedoucí diplomové práce: PhDr. Martin Chvál, Ph.D., Katedra didaktiky fyziky Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na výsledky patnáctiletých žáků České republiky ve vybraných úlohách mezinárodního výzkumu PISA. Obsahuje stručné seznámení s metodologií výzkumu a jeho realizací v našich podmínkách. Práce poukazuje na vztahy mezi úspěšností žáků a jinými proměnnými zjišťovanými v doprovodném dotazníku, jako jsou například pohlaví, vzdělání rodičů, vztah k matematice nebo socioekonomické zázemí žákovy rodiny. Dále práce obsahuje porovnání důležitosti jednotlivých dotazníkových proměnných a srovnání výsledků z roku 2000 a 2003. Práce může sloužit jako námět pro hlubší zkoumání daných vztahů a jejich porovnání v delším časovém horizontu s využitím výsledků z dalších cyklů výzkumu. Přiloženo je také CD, které obsahuje elektronickou podobu práce. Klíčová slova: testy, mezinárodní výzkum, přírodovědná gramotnost
Přírodovědná gramotnost patnáctiletých žáků v ČR v mezinárodním výzkumu PISA
Petrášek, Pavel ; Chvál, Martin (vedoucí práce) ; Mandíková, Dana (oponent)
Název práce: Přírodovědná gramotnost patnáctiletých žáků v ČR v mezinárodním výzkumu PISA Autor: Pavel Petrášek Katedra: Katedra didaktiky fyziky Vedoucí diplomové práce: PhDr. Martin Chvál, Ph.D., Katedra didaktiky fyziky Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na výsledky patnáctiletých žáků České republiky ve vybraných úlohách mezinárodního výzkumu PISA. Obsahuje stručné seznámení s metodologií výzkumu a jeho realizací v našich podmínkách. Práce poukazuje na vztahy mezi úspěšností žáků a jinými proměnnými zjišťovanými v doprovodném dotazníku, jako jsou například pohlaví, vzdělání rodičů, vztah k matematice nebo socioekonomické zázemí žákovy rodiny. Dále práce obsahuje porovnání důležitosti jednotlivých dotazníkových proměnných a srovnání výsledků z roku 2000 a 2003. Práce může sloužit jako námět pro hlubší zkoumání daných vztahů a jejich porovnání v delším časovém horizontu s využitím výsledků z dalších cyklů výzkumu. Přiloženo je také CD, které obsahuje elektronickou podobu práce. Klíčová slova: testy, mezinárodní výzkum, přírodovědná gramotnost

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.