Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Tvorba školního vzdělávacího programu a možnosti jeijich úprav
Bukovská, Zuzana ; Marková, Jana (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
Resumé Bakalářská práce se zabývá tvorbou a možnostmi úprav školních vzdělávacích programů základních škol. Na základě poznatků závěrů tematických zpráv ČŠI a dotazníkového šetření mapuje úpravy školních vzdělávacích programů a upozorňuje na jejich nejčastější nedostatky. Výzkumná část práce je zaměřená na zjištění nejčastěji upravovaných oblastí školních vzdělávacích programů v návaznosti na interní a externí hodnocení. Četnost úprav je následně porovnávána s hodnocením souladů školních vzdělávacích programů s Rámcovým vzdělávacím programem pro základní vzdělávání Českou školní inspekcí. V návaznosti na aktuální situaci je do bakalářské práce rovněž zařazena část týkající se navrhované novely školského zákona vztahující se ke změnám v oblasti tvorby rámcově vzdělávacích a školních vzdělávacích programů. V závěru práce je návrh stručného manuálu pro ředitele základních škol, který obsahuje doporučení pro tvorbu a úpravy školních vzdělávacích programů, vycházející ze zkušeností ředitelů škol a hodnocení České školní inspekce.
Tvorba školního vzdělávacího programu a možnosti jeijich úprav
Bukovská, Zuzana ; Marková, Jana (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
Resumé Bakalářská práce se zabývá tvorbou a možnostmi úprav školních vzdělávacích programů základních škol. Na základě poznatků závěrů tematických zpráv ČŠI a dotazníkového šetření mapuje úpravy školních vzdělávacích programů a upozorňuje na jejich nejčastější nedostatky. Výzkumná část práce je zaměřená na zjištění nejčastěji upravovaných oblastí školních vzdělávacích programů v návaznosti na interní a externí hodnocení. Četnost úprav je následně porovnávána s hodnocením souladů školních vzdělávacích programů s Rámcovým vzdělávacím programem pro základní vzdělávání Českou školní inspekcí. V návaznosti na aktuální situaci je do bakalářské práce rovněž zařazena část týkající se navrhované novely školského zákona vztahující se ke změnám v oblasti tvorby rámcově vzdělávacích a školních vzdělávacích programů. V závěru práce je návrh stručného manuálu pro ředitele základních škol, který obsahuje doporučení pro tvorbu a úpravy školních vzdělávacích programů, vycházející ze zkušeností ředitelů škol a hodnocení České školní inspekce.
Metodika a cíle vnitropodnikového účetnictví v konkrétní organizaci
FLORIÁNOVÁ, Milena
Bakalářská práce na téma {\clqq}Metodika a cíle vnitropodnikového účetnictví`` se zaměřuje na analýzu systému vnitropodnikového účetnictví v konkrétní organizaci. Cílem této práce je zjistit rozdíly skutečnosti od obecného pojetí vnitropodnikového účetnictví a navrhnout realizaci případných změn. Teoretická část se zabývá obecně základní charakteristikou organizování vnitropodnikového účetnictví, tj. způsoby zaměření, úkoly, cíli, formami a funkcemi. Praktická část se věnuje konkrétnímu podniku. Analyzuje systém vnitropodnikového účetnictví tohoto podniku. Zabývá se účetnictvím nákladových a ziskových středisek, interními zakázkami, analýzou výkonů, vnitropodnikovým oceňováním, kalkulacemi, plánováním a výkaznictvím. V závěru práce je provedeno zhodnocení vnitropodnikového účetnictví konkrétního podniku a jsou uvedeny některé návrhy realizace změn.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.