Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Interaktivní architektura
Müller, Tomáš ; Stavric, Milena (oponent) ; Kaftan, Martin (vedoucí práce)
Interaktivní architektura Dnešní svět se neustále dynamicky mění. Spolu s ním se také mění prostředí ve kterém lidé žijí. Architektura, která se od počátku lidstva zaměřuje na vylepšování a zpříjemňování okolního prostředí ve prospěch člověka, má nyní díky pokroku technologií možnost ožít a stát se interaktivní. Interaktivní architektura, která se dynamicky přizpůsobuje měnícím se podmínkám a potřebám člověka, může položit základ robustnímu a adaptibilnímu řešení, které by mohlo v budocnu přispět k odolnější a udržitelnější architektuře. V rámci práce bude za využití soudobých digitálních navrhovacích technik umožněno propojení potenciálu starobylého umění origami - techniky skládání z papíru, s dnešní technologií. Díky tomuto propojení je možné vytvořit architekturu, která se bude moci měnit a přizpůsobovat nejrůznějším potřebám člověka. Tato diplomová práce se zaměřuje na digitalizaci origami, rozvíjení struktur inspirovaným Miura origami vzorem, přechod od papírových skořepin k kinetickým pohyblivým skořepinám a k vývoji digitálního nástroje schopného navrhovat a kontrolovat chování interaktivních skořepin. Prostřednictvím digitálních simulací bude otestováno chování interaktivních komponent.
Šedý muž
Haraším, Richard ; Záhora, Zdeněk (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
V Šedém muži se zaměřuji na vývoj autorské digitální hry v žánru point & click adventure z pozice sólo vývojáře a snahy vytvořit tak všechny segmenty hry svépomocí. Především hledáním syntézy tématiky osobnosti sériového vraha z pohledu první osoby a herního zážitku, který je zprostředkován převodem 3D prostoru do 2D uzavřeného světa, kde přes různé omezení pohybu hráče, herní mechaniky a interaktivity pouhým klikáním myši se snažím o specifický design pohybu hlavní postavy a s ním spojené ovládání. Cílem práce je zprostředkovat tyto nové přístupy v interakci s prostředím a samotným tématem hry. Paralelním cílem je také připravit plně hratelnou verzi hry.
Šedý muž
Haraším, Richard ; Záhora, Zdeněk (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
V Šedém muži se zaměřuji na vývoj autorské digitální hry v žánru point & click adventure z pozice sólo vývojáře a snahy vytvořit tak všechny segmenty hry svépomocí. Především hledáním syntézy tématiky osobnosti sériového vraha z pohledu první osoby a herního zážitku, který je zprostředkován převodem 3D prostoru do 2D uzavřeného světa, kde přes různé omezení pohybu hráče, herní mechaniky a interaktivity pouhým klikáním myši se snažím o specifický design pohybu hlavní postavy a s ním spojené ovládání. Cílem práce je zprostředkovat tyto nové přístupy v interakci s prostředím a samotným tématem hry. Paralelním cílem je také připravit plně hratelnou verzi hry.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.