Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Artificial intelligence in education
Pavlov, Jan ; Walek, Agata (oponent) ; Jašková, Jana (vedoucí práce)
This thesis focuses on the integration of Artificial Intelligence (AI) in the field of education. It explores the historical development, theoretical principles, and practical applications of AI in education. The thesis also examines the advantages and challenges associated with implementing AI in educational environments, including ethical considerations, privacy concerns, and credibility. By analyzing real-life examples this study offers valuable insights into how AI can impact personalized learning, student performance evaluation, and administrative efficiency in schools. The practical part is concerned with the role of AI in school settings and its effect on education by conducting a survey. The survey showed that students are more positive and frequent users of AI than teachers, who tend to be more skeptical. Despite this, both groups show support for integrating AI into education.
Automatické vyhodnocování e-learningových testů
Hort, Jan ; Fapšo, Michal (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá výzkumem automatického vyhodnocování e-learningových testů. Tato technika je užitečná pro oblasti počítačem řízené vyučování, e-elearningu a inteligentních výukových systémů. Rozšiřuje možnosti testování znalostí studentů v online prostředí. Práce se také zabývá normami pro oblast vzdělávání a inteligentními vývojovými systémy. Také stručně seznamuje s některými projekty z oblasti výukových inteligentních systémů.
Výuka pokročilých konstrukcí jazyka Python na základě poskytování zpětné vazby ke studentským kódům
John, Petr ; Dočekal, Martin (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vyučování jazyka Python pomocí systému, který studentům poskytne zpětnou vazbu k jejich řešení. Cílem práce bylo vytvořit systém schopný vyhodnocovat studentská řešení a poskytovat zmíněnou zpětnou vazbu. Důraz práce je kladen na zpětnou vazbu, která je studentům poskytována, a také na možnosti spojené s omezením zdrojů použitých při řešení. Vytvořený systém poskytuje zpětnou vazbu na základě analýzy abstraktních syntaktických stromů sestavených z odevzdaného řešení, umožňuje připojit doporučení z programů třetích stran, a také umožňuje nastavit omezení zdrojů, knihoven a funkcí, které mohou být při řešení použity. Systém byl použit v letním semestru při výuce předmětu ISJ a 60 % studentů vylepšilo svoje řešení na základě doporučení ze systému. Tyto skutečnosti dokazují, že systém je možné využít při výuce jazyka Python v praxi.
Výuka pokročilých konstrukcí jazyka Python na základě poskytování zpětné vazby ke studentským kódům
Letý, Pavel ; Škoda, Petr (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje problematice výukových systémů a jejich praktickému využití při výuce. V teoretické části práce je představena architektura těchto systémů společně s charakteristikami a příklady jednotlivých typů. Dále je popsána aplikace těchto systémů v oblasti výuky programování. Na základě těchto znalostí je navržena aplikace pro výuku jazyka Python s využitím zpětné vazby ke studentským projektům. V praktické části práce je představena implementace celého systému nasledovaná prezentací výsledků testování získaných v interakci s reálnými uživateli.
Výuka pokročilých konstrukcí jazyka Python na základě poskytování zpětné vazby ke studentským kódům
John, Petr ; Dočekal, Martin (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vyučování jazyka Python pomocí systému, který studentům poskytne zpětnou vazbu k jejich řešení. Cílem práce bylo vytvořit systém schopný vyhodnocovat studentská řešení a poskytovat zmíněnou zpětnou vazbu. Důraz práce je kladen na zpětnou vazbu, která je studentům poskytována, a také na možnosti spojené s omezením zdrojů použitých při řešení. Vytvořený systém poskytuje zpětnou vazbu na základě analýzy abstraktních syntaktických stromů sestavených z odevzdaného řešení, umožňuje připojit doporučení z programů třetích stran, a také umožňuje nastavit omezení zdrojů, knihoven a funkcí, které mohou být při řešení použity. Systém byl použit v letním semestru při výuce předmětu ISJ a 60 % studentů vylepšilo svoje řešení na základě doporučení ze systému. Tyto skutečnosti dokazují, že systém je možné využít při výuce jazyka Python v praxi.
Výuka pokročilých konstrukcí jazyka Python na základě poskytování zpětné vazby ke studentským kódům
Letý, Pavel ; Škoda, Petr (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje problematice výukových systémů a jejich praktickému využití při výuce. V teoretické části práce je představena architektura těchto systémů společně s charakteristikami a příklady jednotlivých typů. Dále je popsána aplikace těchto systémů v oblasti výuky programování. Na základě těchto znalostí je navržena aplikace pro výuku jazyka Python s využitím zpětné vazby ke studentským projektům. V praktické části práce je představena implementace celého systému nasledovaná prezentací výsledků testování získaných v interakci s reálnými uživateli.
Automatické vyhodnocování e-learningových testů
Hort, Jan ; Fapšo, Michal (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá výzkumem automatického vyhodnocování e-learningových testů. Tato technika je užitečná pro oblasti počítačem řízené vyučování, e-elearningu a inteligentních výukových systémů. Rozšiřuje možnosti testování znalostí studentů v online prostředí. Práce se také zabývá normami pro oblast vzdělávání a inteligentními vývojovými systémy. Také stručně seznamuje s některými projekty z oblasti výukových inteligentních systémů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.