Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
In-store marketing a jeho uplatnění ve společnosti Ahold Czech Republic, a.s.
Ešner, Rudolf ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Eliáš, Martin (oponent)
Diplomová práce se zabývá důležitou oblastí marketingu v maloobchodu -- instore marketingem se zaměřením na komerční komunikace, především sales promotions aplikované v síti malobchodních prodejen Albert. V práci jsou charakterizována specifika retail marketingu a nákupní chování českých zákazníků. Hlavní část práce se týká analýzy instore komunikace v prodejnách Albert -- jak vlastní komunikace řetězce, tak možnosti komerční komunikace dodavatelů, kteří v supermarketech a hypermarketech Albert prodávají své produkty. V práci je dále analyzován systém prodeje komunikačního prostoru v prodejnách Albert, proveden výzkum efektů a účinnosti nejobvyklejších sales promotions v místě prodeje a stanovena doporučení pro jejich správnou exekuci.
Instore komunikace v České republice
Hlaváč, Ján ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá komunikací v místě prodeje a především instore reklamou. Cílem práce je analyzovat problematiku instore komunikace se zaměřením na jednotlivé POS materiály a instore média, posoudit efektivitu vybraných formátů a přiblížit trendy v této oblasti a ukázat aplikaci na konkrétní značce se zdůrazněním nejvíce využívaných nástrojů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.