Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Příprava prodeje inovace i s firmou
Zaporozhchenko, Dmytro ; Linhart, Zdeněk (vedoucí práce) ; Jeřábek, Zbyněk (oponent)
Práce je zpracována na téma Příprava prodeje inovace i s firmou a byla aplikována na inovace Rozvoz jídel. Hlavním cílem práce bylo kvantifikovat faktory pro prodej inovace i s firmou a zhodnotit, zda a za jakých podmínek tento prodej je efektivní a reálný. Prodejnost se prokázalá na obratu ve segmentech: věk, rodinný stav. Spolehlivost obratu v segmentech byla prokázaná vztahem mezi váženým aritmetickym průměrem a mediánem. Dílčím cílem je identifikovat, zda a do jaké míry inovace může poskytnout zákazníkovi pocit svobody a dobré péče při využití této inovace. Práce obsahuje teoreticko-metodologickou část a vlastní práci dotazníkové šetření pro zjištění potenciálu růstu tržeb v segmentech. Jedná se o inovaci Rozvoz jídel pro zákazníky spadající do mladší a starší věkové skupiny a žijící samostatně. Pokročilé statistické metody nebyly použity protože byla vyloučena normalita zakládního souboru.
Využití segmentu inovátorů a early adopters v rámci marketingové strategie
Kelblová, Kateřina ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Tyl, Ondřej (oponent)
Cílem této práce je zjistit, zda v České republice existuje významná příležitost využití segmentů inovátor a early adopter v rámci marketingové strategie firem. Důraz je kladen především na využití těchto segmentů v rámci ambasadorských a crowdsourcingových programů. V první kapitole jsou popsány především změny na spotřebitelském trhu vedoucí ke změně role spotřebitele a značky. Dále je zařazena část vymezující segmenty inovátor a early adopter, které vycházejí ze segmentace dle přístupu k inovacím. Druhá kapitola obsahuje souhrn informací o zkoumaných segmentech získaných sekundárním výzkumem. Ve třetí kapitole jsou uvedeny jednotlivé možnosti využití zkoumaných segmentů v rámci marketingové strategie. Praktickou část práce tvoří analýza výsledků získaných vlastním výzkumem. Především se jedná o chování inovátorů a early adopters na sociálních sítích a jejich motivace účastnit se ambasadorských a crowdsourcingových projektů. Na závěr je uvedeno doporučení konkrétních kroků pro vedení ambasadorského programu technologické značky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.