Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Konkurence a nové strategie konkurenčního boje
Měšťanová, Eliška ; Tichá, Milena (vedoucí práce) ; Dvořáková, Michaela (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na konkurenci a nové strategie konkurenčního boje, které vznikají v online prostředí skrze influencer marketing. Cílem teoretické části je nejprve vymezení samotného pojmu konkurence, její úlohy v tržní ekonomice a také popis jejích základních forem. Práce se dále soustředí na konkurenci v online prostředí, představuje základní principy influencerství a současnou situaci influencer marketingu v České republice. Následující podkapitoly teoretické části se poté zabývají i etickou a právní otázkou novodobých strategií, včetně vlivu influencerů na mladistvé publikum. Praktickou část tvoří kvalitativní výzkumná sonda, která se prostřednictvím hloubkového rozhovoru snaží zmapovat vliv popsaných praktik na mladou generaci v praxi. Výsledky této sondy následně porovnává s předem danými hypotézami.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.