Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mladé nezávislé cestování ve městech: případová studie v Praze
Kačmáčková, Kamila ; Spilková, Jana (vedoucí práce) ; Kůsová, Tereza (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je forma cestovního ruchu, nezávislé cestování mladých lidí, které se v poslední době stává velice významným. Teoretická část popisuje specifické rysy skupiny mladých cestovatelů, hodnocení situace cestovního ruchu v Praze a upozorňuje na proces koncentrace v cestovním ruchu. Praktická část se soustředí na výzkum skupiny mladých cestovatelů a jejich vnímání Prahy. Hodnotí informační zdroje a nedostatek aktivních produktů pro mladé cestovatele, přičemž ale tato oblast disponuje skrytým potenciálem pro rozvoj alternativních forem. Práce hodnotí tuto situaci a navrhuje možná řešení. Klíčová slova Mládežnický cestovní ruch, mladí cestovatelé, individuální cestovní ruch, nezávislé cestování, cestovní ruch v Praze, přeplněné centrum Prahy
Couchsurfing - alternativní možnost cestování
VÁŇOVÁ, Markéta
Hlavním tématem této práce je Couchsurfing, což je globální síť, prostřednictvím které uživatelé po celém světě nabízejí ubytování zadarmo. Je to populární služba v individuálním cestovním ruchu. Práce popisuje formy cestovního ruchu, hlavní motivační faktory cestování a je zde detailně popsán a vysvětlen pojem Couchsurfing. Práce také prezentuje výzkum založený na dotazníkovém šetření, které probíhalo v konkrétních Facebookových skupinách týkajících se Couchsurfingu. Výzkum je doplněn také o strukturované rozhovory s uživateli Couchsurfingu. Práce identifikuje typického uživatele Couchsurfingu a popisuje hlavní motivy využití této služby.Také poukazuje na sociokulturní a ekonomické dopady této nové možnosti cestování. Na závěr jsou zde popsány rozdíly mezi organizovaným a individuálním cestovním ruchem a jsou zde zmíněny jejich jednotlivé výhody a nevýhody.
Mladé nezávislé cestování ve městech: případová studie v Praze
Kačmáčková, Kamila ; Spilková, Jana (vedoucí práce) ; Kůsová, Tereza (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je forma cestovního ruchu, nezávislé cestování mladých lidí, které se v poslední době stává velice významným. Teoretická část popisuje specifické rysy skupiny mladých cestovatelů, hodnocení situace cestovního ruchu v Praze a upozorňuje na proces koncentrace v cestovním ruchu. Praktická část se soustředí na výzkum skupiny mladých cestovatelů a jejich vnímání Prahy. Hodnotí informační zdroje a nedostatek aktivních produktů pro mladé cestovatele, přičemž ale tato oblast disponuje skrytým potenciálem pro rozvoj alternativních forem. Práce hodnotí tuto situaci a navrhuje možná řešení. Klíčová slova Mládežnický cestovní ruch, mladí cestovatelé, individuální cestovní ruch, nezávislé cestování, cestovní ruch v Praze, přeplněné centrum Prahy
Dynamické balíčky na trhu on-line nabídky v cestovním ruchu z pohledu ochrany spotřebitele
POKRÝVKOVÁ, Petra
Diplomová práce je zaměřena na ochranu spotřebitele zejména v individuálním cestovním ruchu. Zajímá se především o legislativu, která tuto problematiku řeší. Dále je v práci zhodnocena současná situace ochrany českého spotřebitele v individuálním cestovním ruchu a následně porovnána se situací britského spotřebitele. A v neposlední řadě se v práci zkoumá, zda se český spotřebitel zajímá o svá práva v této oblasti a zdali je dostatečně informován o rozdílech mezi individuálním cestovním ruchem a organizovaným cestovním ruchem.
Podnikatelský plán: Cestovní agentura pro čínské klienty
Smička, Jakub ; Tyll, Ladislav (vedoucí práce) ; Tondlová, Markéta (oponent)
Ve své diplomové práci se budu zaobírat problematikou cestovní kanceláře, která bude cílit na čínské turisty. Cestovní kancelář se bude jmenovat Golden Dragon a bude nabízet dva produkty -- klasický předpřipravený zájezd a dovolenou na klíč, kde si bude moci zákazník vše zvolit z nabídky. V diplomové práci se nejdříve zaměřím na teoretický základ, jak správně sestavit podnikatelský plán a poté budu teorii aplikovat na projekt cestovní kanceláře. Zanalyzuji trh výjezdního turismu z Číny, předně nákupní chování čínských turistů, trendy v oboru a z jakých provincií vyjíždí nejvíce turistů do zahraničí. Budu se také věnovat konkurenci z řad českých cestovních kanceláří, ale předně velkým čínským touroperátorům, kteří do ČR vozí 90% turistů. Cílem práce je zhodnocení úspěšnosti projektu cestovní kanceláře pro čínské turisty, což po přečtení zejména finančního plánu vyplývá, že tento projekt je životaschopný. Předpokládaný úspěch projektu je také díky tomu, že oslovujeme přímo čínské turisty přes společníka v Číně, tudíž máme na každém zájezdu vyšší marži než konkurence, která má dlouhý distribuční řetěz. Dále nabízíme jedinečný produkt dovolené na klíč pro individuální turisty, což je segment cestovního ruchu, který roste meziročně o desítky procent a pro propagaci našich služeb a produktů využíváme velice populární čínské sociální sítě.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.