Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh na zefektivnění procesu obrábění válcové součásti pro ropné vrty
Koudela, Michal ; Sliwková, Petra (oponent) ; Sedlák, Josef (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem zefektivnění obrábění při výrobě vnitřní objímky pro ropné vrty ve společnosti Sanborn a.s. V diplomové práci jsou stručně popsány použité technologie obrábění, dále je zde popsána původní technologie výroby včetně popisu použitých obráběcích strojů, použitých nástrojů a řezných podmínek. V další části práce je popsán návrh zefektivnění obráběcích operací. Tento návrh zahrnuje popis možného řešení vedoucího k zefektivnění, dále je zde popsán vhodný stroj pro danou operaci, příslušné nástroje a navrhované řezné podmínky. Je zde také popsán přínos realizace navrhovaných řešení a to jak z hlediska úspory jednotkového času, tak z hlediska samotné technologie obrábění, kdy došlo např. ke zlepšení utváření třísky, snížení vnitřního napětí obráběné součásti atd. Součástí práce je také technicko-ekonomické zhodnocení, kde je vyhodnocen ekonomický přínos zavedených změn.
Návrh výroby jednoúčelového stupňovitého obráběcího nástroje
Opršál, Ladislav ; Chladil, Josef (oponent) ; Sedlák, Josef (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh výroby jednoúčelového stupňovitého obráběcího nástroje pro vrtání součásti tělesa hlavy. V práci je popsána stávající výroba součásti, včetně použitých strojů, nástrojů a řezných podmínek. V další části je práce zaměřena na výrobu a zefektivnění třístupňového otvoru, pro který je navržen stupňovitý vrták. Návrh vrtáku zahrnuje jeho výrobu, tepelné zpracování, způsob upínání, použité vyměnitelné břitové destičky, přídavky na další opracování a stanovení řezných podmínek. Diplomová práce je zakončena technicko - ekonomickým zhodnocením, kde je porovnán stávající a inovovaný stav výroby součásti.
New Technologies in Transportation
Šimon, Daniel ; Rujbrová, Šárka (oponent) ; Smutný, Milan (vedoucí práce)
Electric vehicle is a better replacement of internal combustion vehicle, while maintaining its purpose. An electric vehicle offers enhancements in power, it can produce maximum power in seconds, without the need for transmission, minimizing losses in power. A simple design of its engine with single movable part reduces maintenance costs and overall wear and tear. Internal combustion vehicle's 38% thermal efficiency, when compared to 90% energy conversion efficiency. showing dominance of electric vehicle in terms of power and engine capabilities. It is known that internal combustion vehicles are polluting environment with their combustion process, producing 67 tons of CO2 emissions per life cycle of the vehicle, in comparison to electric vehicle that does not directly produce any CO2 emissions, its manufacturing and upstream emissions are 50% lower. Depending on cleaner sources of the energy, emissions can be lowered by more than 300% per life cycle of vehicle by replacing polluting heat power plants with cleaner energy generation solutions. In terms of safety in transportation since 2001 European union recorded more than 50% reduction in causalities on the roads with enforcement of advanced driver assistance systems. It tends to further reduce these causalities by testing and implementing new systems (eCall, collision avoidance systems,…). With advanced driver assistance systems society is only few years from first autonomous vehicles that can improve way of transportation we know now. Limited by their own security, technological faults and law liability.
New Technologies in Transportation
Šimon, Daniel ; Rujbrová, Šárka (oponent) ; Smutný, Milan (vedoucí práce)
Electric vehicle is a better replacement of internal combustion vehicle, while maintaining its purpose. An electric vehicle offers enhancements in power, it can produce maximum power in seconds, without the need for transmission, minimizing losses in power. A simple design of its engine with single movable part reduces maintenance costs and overall wear and tear. Internal combustion vehicle's 38% thermal efficiency, when compared to 90% energy conversion efficiency. showing dominance of electric vehicle in terms of power and engine capabilities. It is known that internal combustion vehicles are polluting environment with their combustion process, producing 67 tons of CO2 emissions per life cycle of the vehicle, in comparison to electric vehicle that does not directly produce any CO2 emissions, its manufacturing and upstream emissions are 50% lower. Depending on cleaner sources of the energy, emissions can be lowered by more than 300% per life cycle of vehicle by replacing polluting heat power plants with cleaner energy generation solutions. In terms of safety in transportation since 2001 European union recorded more than 50% reduction in causalities on the roads with enforcement of advanced driver assistance systems. It tends to further reduce these causalities by testing and implementing new systems (eCall, collision avoidance systems,…). With advanced driver assistance systems society is only few years from first autonomous vehicles that can improve way of transportation we know now. Limited by their own security, technological faults and law liability.
Návrh výroby jednoúčelového stupňovitého obráběcího nástroje
Opršál, Ladislav ; Chladil, Josef (oponent) ; Sedlák, Josef (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh výroby jednoúčelového stupňovitého obráběcího nástroje pro vrtání součásti tělesa hlavy. V práci je popsána stávající výroba součásti, včetně použitých strojů, nástrojů a řezných podmínek. V další části je práce zaměřena na výrobu a zefektivnění třístupňového otvoru, pro který je navržen stupňovitý vrták. Návrh vrtáku zahrnuje jeho výrobu, tepelné zpracování, způsob upínání, použité vyměnitelné břitové destičky, přídavky na další opracování a stanovení řezných podmínek. Diplomová práce je zakončena technicko - ekonomickým zhodnocením, kde je porovnán stávající a inovovaný stav výroby součásti.
Návrh na zefektivnění procesu obrábění válcové součásti pro ropné vrty
Koudela, Michal ; Sliwková, Petra (oponent) ; Sedlák, Josef (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem zefektivnění obrábění při výrobě vnitřní objímky pro ropné vrty ve společnosti Sanborn a.s. V diplomové práci jsou stručně popsány použité technologie obrábění, dále je zde popsána původní technologie výroby včetně popisu použitých obráběcích strojů, použitých nástrojů a řezných podmínek. V další části práce je popsán návrh zefektivnění obráběcích operací. Tento návrh zahrnuje popis možného řešení vedoucího k zefektivnění, dále je zde popsán vhodný stroj pro danou operaci, příslušné nástroje a navrhované řezné podmínky. Je zde také popsán přínos realizace navrhovaných řešení a to jak z hlediska úspory jednotkového času, tak z hlediska samotné technologie obrábění, kdy došlo např. ke zlepšení utváření třísky, snížení vnitřního napětí obráběné součásti atd. Součástí práce je také technicko-ekonomické zhodnocení, kde je vyhodnocen ekonomický přínos zavedených změn.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.