Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Optimalizace in store komunikace v obchodním řetězci Ahold
Vejmelka, Jiří ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Práce se zabývá in-store komunikací, která je součástí marketingové komunikace. Význam in-store komunikace roste v souvislosti se snižující se účinností masové reklamy. In-store komunikace pracuje s celou paletou prostředků, které mohou ovlivnit nákupní rozhodnutí zákazníka přímo v místě prodeje. Právě na tyto prostředky je práce zaměřena. Analytická část práce se skládá ze dvou hlavních částí. První částí je dotazníkové šetření, které zkoumá hodnocení prodejen společnosti Ahold jejími zákazníky. Druhou částí je průzkum in-store prostředků konkurenčních prodejen.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.