Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mediální trh v České republice v kontextu současného hospodářského vývoje
Machková, Marta ; Vochocová, Lenka (vedoucí práce) ; Křeček, Jan (oponent)
Práce se zaměřuje na zmapování aktuální situace na trhu médií v České republice. Zkoumá především vliv současné ekonomické situace na mediální organizace. Média se v tržním prostředí chovají jako obchodní podniky (výjimkou je veřejnoprávní Česká televize a Český rozhlas - pro srovnání jsou do práce zahrnuty také), jejich hlavním cílem je tedy generovat zisk. Příjmy médiálním organizacím plynou především ze zadané reklamy, jsou tedy závislé na fungování finančního systému jako celku. Pokud zadavatelé reklamy v důsledku nepříznivé hospodářské situace omezí zveřejňování reklamy v médiích, automaticky mediálním organizacím klesnou příjmy, což se projeví v chodu celé organizace. Práce zjišťuje, jaké konkrétní dopady má pokles ekonomické aktivity na mediální organizace. Pro celkovou analýzu jsou stěžejní především takové znaky jako je například výnos z hlavní činnosti organizace, celkový hospodářský výsledek nebo změny v personální oblasti. Práce podrobně popisuje hospodaření v letech 2008 a 2009 u společností Borgis, Economia, Ringier, Barrandov Televizní studio, První zpravodajská, Lagardere Active ČR, Mafra, CET 21, Česká televize a Český rozhlas. Analýza je doplněna textem, který přibližuje specifika ekonomiky médií a seznamuje čtenáře s chodem mediální organizace. Na závěr práce nahlíží na mediální...
Mediální trh v České republice v kontextu současného hospodářského vývoje
Machková, Marta ; Vochocová, Lenka (vedoucí práce) ; Křeček, Jan (oponent)
Práce se zaměřuje na zmapování aktuální situace na trhu médií v České republice. Zkoumá především vliv současné ekonomické situace na mediální organizace. Média se v tržním prostředí chovají jako obchodní podniky (výjimkou je veřejnoprávní Česká televize a Český rozhlas - pro srovnání jsou do práce zahrnuty také), jejich hlavním cílem je tedy generovat zisk. Příjmy médiálním organizacím plynou především ze zadané reklamy, jsou tedy závislé na fungování finančního systému jako celku. Pokud zadavatelé reklamy v důsledku nepříznivé hospodářské situace omezí zveřejňování reklamy v médiích, automaticky mediálním organizacím klesnou příjmy, což se projeví v chodu celé organizace. Práce zjišťuje, jaké konkrétní dopady má pokles ekonomické aktivity na mediální organizace. Pro celkovou analýzu jsou stěžejní především takové znaky jako je například výnos z hlavní činnosti organizace, celkový hospodářský výsledek nebo změny v personální oblasti. Práce podrobně popisuje hospodaření v letech 2008 a 2009 u společností Borgis, Economia, Ringier, Barrandov Televizní studio, První zpravodajská, Lagardere Active ČR, Mafra, CET 21, Česká televize a Český rozhlas. Analýza je doplněna textem, který přibližuje specifika ekonomiky médií a seznamuje čtenáře s chodem mediální organizace. Na závěr práce nahlíží na mediální...
Dopady krize na zahraniční obchod Španělska
Kolovecká, Adéla ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Richter, Stanislav (oponent)
Cílem této bakalářské práce není pouze analyzovat vliv krize na vývoj španělské ekonomiky, ale především se zaměřit na problematiku dopadů krize na vývoj mezinárodního obchodu Španělska. Nejprve se věnuji ekonomicko-politický dějinám Španělska v období let 1939 až 2014, kdy země prošla radikálním vývojem. Dále se zaměřuji na obchodní politiku Španělska, zejména pak na státní obchodní politiku Španělska, státní podporu zahraničního obchodu, protikrizová opatření a pomoc ze strany Evropské unie. Nakonec práce podrobně pojednává o dopadech krize na vývoj mezinárodního obchodu Španělska.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.