Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Současné umění jako nástroj art marketingu hlavního města Prahy
Pilná, Barbora ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Köppl, Daniel (oponent)
Práce Současné umění jako nástroj art marketingu hlavního města Prahy si klade za cíl ukázat, že kultura již není jen něčím nedoknutelným a posvátným, ale že se jedná o velmi důležitou součást státní ekonomiky, především v rámci cestovního ruchu. Pojednává o vztahu kultury a marketingu, o významu kultury jako takové a o jejím významu v oblasti kulturní turistiky. Zkoumá komunikaci Prahy právě optikou kultury a kriticky nahlíží na současný stav, jakým se Praha zahraničním turistům prezentuje. Prezentace Prahy pouze z hlediska historie je totiž v konkurenci ostatních kulturních metropolí dlouhodobě neudržitelná a Praha by se měla zamyslet nad nutným rozvojem a změnou komunikace. Nástrojem této změny, který může i Praha nabídnout, by mohlo být právě alternativní umění, které pro budování image využívají mnohé kulturní destinace (Berlín, Londýn, NYC) a které konotuje otevřenost a místo pro život. Magistrát v poslední době podporoval řadu alternativních kulturních projektů, a tím začal Prahu prezentovat nejen jako historické centrum, ale také jako tvůrčí a dynamické město. Tato práce pojednává o tom, zda se tak děje nevědomě, nebo s dlouhodobým záměrem, a tím se snaží identifikovat směr, kterým se komunikace Prahy dále ubírá.
Současné umění jako nástroj art marketingu hlavního města Prahy
Pilná, Barbora ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Köppl, Daniel (oponent)
Práce Současné umění jako nástroj art marketingu hlavního města Prahy si klade za cíl ukázat, že kultura již není jen něčím nedoknutelným a posvátným, ale že se jedná o velmi důležitou součást státní ekonomiky, především v rámci cestovního ruchu. Pojednává o vztahu kultury a marketingu, o významu kultury jako takové a o jejím významu v oblasti kulturní turistiky. Zkoumá komunikaci Prahy právě optikou kultury a kriticky nahlíží na současný stav, jakým se Praha zahraničním turistům prezentuje. Prezentace Prahy pouze z hlediska historie je totiž v konkurenci ostatních kulturních metropolí dlouhodobě neudržitelná a Praha by se měla zamyslet nad nutným rozvojem a změnou komunikace. Nástrojem této změny, který může i Praha nabídnout, by mohlo být právě alternativní umění, které pro budování image využívají mnohé kulturní destinace (Berlín, Londýn, NYC) a které konotuje otevřenost a místo pro život. Magistrát v poslední době podporoval řadu alternativních kulturních projektů, a tím začal Prahu prezentovat nejen jako historické centrum, ale také jako tvůrčí a dynamické město. Tato práce pojednává o tom, zda se tak děje nevědomě, nebo s dlouhodobým záměrem, a tím se snaží identifikovat směr, kterým se komunikace Prahy dále ubírá.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.