Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Implementace marketingové komunikace firmy Adidas v partnerských fitness centrech
Bártová, Monika ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Implementace marketingové komunikace firmy adidas v partnerských fitness centrech Cíl: Cílem práce je zdokonalení marketingové komunikace pro partnerská fitness centra firmy adidas. Uvedené téma vychází ze situační analýzy firmy zaměřené na využití jednotlivých komunikačních kanálů. Dále jsou na základě marketingového výzkumu zákazníků uvedených fitness zpracovány návrhy na zefektivnění stávajících komunikačních kanálů, eventuélně navržení nových, podporujících firemní identitu. Metodologie: Marketingový výzkum 1.Kvantitavní - dotazníkové šetření 2.Kvalitativní - hloubkové interview SWOT analýza marketingové komunikace Vyhodnocení a interpretace výsledků: Z výsledků výzkumu vyplývá, že produkty adidas patří mezi špičku sportovního zboží užívaného do fitness. Přesto o své cílové zákazníky bojuje především s americkým konkurentem Nike. Je třeba, aby si adidas zachoval konkurence schopnost v oblasti fitness i přesto, že do ní v momentální době nevkládá dostatečné množství finančních prostředků, jako do jiných klíčových kategorií. Toho může dosáhnout tak, že bude intenzivně využívat finančně nenáročné komunikační kanály. Klíčová slova: Marketing, marketingová komunikace, marketingový mix, sponzoring, propagace, podpora prodeje, vztah k veřejnosti, zákazník, identita firmy Powered by TCPDF...
Design and marketing
Lešková, Terézia ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Hlavním cílem bakalářské práce bylo zjistit, nakolik různé je vnímání dizajnu u studentů dizajnu, ekonómie a medicíny. Zajímalo nás, jestli studijní obor dokáže ovlivnit už i studenta při samotné koupi výrobku. Rovněž předmětem našeho výzkumu bylo i zkoumání preference vzhledu, funkčnosti nebo účelu výrobku u studentů. V závěru práce je i rozhovor s manažerem a dizajnerem na danou problematiku. Výzkum byl proveden na Slovensku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.