Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nadaný žák na střední škole
Prajka, Jiří
Tato práce se zaměřuje na téma nadání a identifikace nadaných žáků. V teoretické části se vysvětluje koncept nadání a charakteristiky nadaných žáků, jejich vzdělávací potřeby a problémy, které mohou během školní docházky vznikat. Dále se zkoumají možnosti, metodiky a postupy, které mohou pedagogové a školy využít k podpoře těchto žáků během výchovně-vzdělávacího procesu. V druhé části této bakalářské práce se analyzuje postoj učitelů k vzdělávání nadaných žáků. Konkrétně se jedná o kvantitativní výzkum, který byl proveden dotazníkovým šetře-ním. Cílem tohoto výzkumu bylo zjistit, jak jsou učitelé obeznámeni s problematikou identifikace nadaných žáků a jak vnímají podporu těchto žáků ze strany vzdělávacího systému. Výsledky výzkumu jsou následně prezentovány a analyzovány v empirické části této práce.
Nadaný žák na 1. st. ZŠ
Borová, Lucie ; Mazáčová, Nataša (vedoucí práce) ; Krčmářová, Tereza (oponent)
V mé diplomové práci se zabývám tématem nadaných žáků na 1. stupni základní školy. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretickou část tvoří několik kapitol, ve kterých popisuji nadání, identifikaci nadaných žáků, metody a formy práce ve vzdělávacím procesu a nadaného žáka v běžné třídě základní školy. Dále se hlavně zabývám vzděláváním nadaných dětí, individuálním přístupem k těmto dětem ve výuce, podporou rodiny a školy. V praktické části na základě kvalitativního výzkumu navrhuji vzdělávací strategii pro konkrétního nadaného žáka, který by měl pomoci přirozenému a akcelerovanému vývoji.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.