Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Interaktivní fikce s využitím multimédií
Zenkovič, Lukáš ; Jeřábek, Tomáš (vedoucí práce) ; Vaňková, Petra (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na typ počítačových her zvaných interaktivní fikce a multimédia, které je možné k nim zakomponovat. V první části se práce zaměřuje na vymezení interaktivních fikcí a jejich jednotlivých vlastností. Mezi tyto vlastnosti patří příběh, interaktivita a multimédia. Dále je interaktivní fikce charakterizovaná z pohledu jejího ovládání a struktury příběhu. Následně je uvedené využití interaktivních fikcí ve vzdělávání jak z pohledu učitele, tak i studenta. V poslední části jsou zanalyzované různé nástroje, pomocí kterých je možné vytvářet tento typ počítačových her.
Interaktivní narativita jako žánr elektronické literatury
Kohutová, Radka ; Kraus, Jiří (vedoucí práce) ; Jirák, Jan (oponent)
Příchod nových médií, objevivších se ruku v ruce s digitalitou, interaktivitou a hypertextem, obohatil nejen naše chápání médií obecně, ale představil nám, čtenářům, také zcela nový typ literatury - literaturu elektronickou. Čtenáři, přistupující k elektronické literatuře s předchozí znalostí klasické, tištěné knihy, jsou díky jejím žánrům seznamováni s naprosto novými textovými zkušenostmi, stejně jako s novým uchopením narativity. Jedním z dnes již klasických žánrů elektronické literatury je pak interaktivní narativita. Zrozená v 70.-80. letech 20. století v prostředí videoher a počítačových her, se tato následně posouvá i na pole elektronické literatury. Předložená rigorózní práce je věnována právě fenoménu interaktivní narativity jako žánru elektronické literatury. Interaktivní narativita je zde představována ze širší perspektivy, včetně jejího vzniku, vývoje a jednotlivých forem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.