Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Reflexe Evropského studentského fóra EAS z hlediska aktuálních potřeb HV
Halbrštátová, Lenka ; Kodejška, Miloš (vedoucí práce) ; Jiřičková, Jiřina (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá reflexí Evropského studentského fóra 2018 a zjišťuje názorové spektrum delegátů vybraných evropských zemí týkající se přípravného vzdělávání budoucích učitelů. Práce komparuje výsledné názory s vybranou skupinou studentů českých pedagogických fakult. Teoretická část práce se zabývá činiteli hudebně vzdělávacího procesu, jimiž jsou učitelé a žáci. Dále vymezuje termín hudební pedagogika a její historický vývoj v evropském kontextu. Poslední díl teoretické části popisuje organizace, jejich cíle a poslání, zabývající se hudební výchovou. Více se zaměřuje na organizaci EAS a její studentská fóra. Praktická část představuje zkoumání výsledků výzkumu, jež se zabývá názory budoucích učitelů hudby (delegátů studentského fóra a českých studentů). Dále mapuje zkušenosti studentů s přípravným vzděláváním a jejich postoje k neformálním vzdělávacím akcím. Závěrem jsou představeny metodické náměty do praxe. KLÍČOVÁ SLOVA hudební výchova, neformální vzdělávání, hudební organizace, Evropská asociace pro školní hudební výchovu, přípravné vzdělávání učitelů
Komunikace tuzemských hudebních klubů a organizací na sociálních sítích a její proměny
Bártová, Anna-Marie ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Trávníčková, Karolína (oponent)
Cílem bakalářské práce je zhodnotit komunikaci tuzemských hudebních klubů a organizací na sociálních sítích a její vnímání uživateli na Facebooku. První kapitola se zabývá marketingem, marketingovým a komunikačním mixem a jejich nástroji se zaměřením na online komunikaci, především na sociální sítě a jejich využití v komerční sféře. Druhá kapitola představuje zkoumané hudební kluby a organizace a analyzuje jejich komunikaci v rámci on-line prostředí pomocí SWOT analýzy a komparace. Hlavní část práce je zaměřena na vnímání komunikace vybraných subjektů na Facebooku pomocí dotazníkového šetření. Následně je šetření vyhodnoceno a na jeho základě jsou stanoveny návrhy a doporučení do budoucna.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.