Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kdo je designér
Dohnalová, Kateřina ; Staňková, Hana Grulichová (oponent) ; Kubíková, Zuzana (vedoucí práce)
Do jaké míry je člověk sám o sobě designérem? Kde je hranice, která určuje kdo a proč je designér? Není designér každý z nás? Smyslem bakalářské práce je odpovědět na tyto obecné otázky. Autorka přitom vychází z vlastní dlouhodobé zkušenosti s provozem hospody, kdy se na základě zúčastněného pozorování snaží re-designovat procesy, které jsou základem fungování tohoto místa. Jako zaměstnankyně má větší potenciál vyřešit stávající problémy, které se jí zdají být nesmyslné při výkonu práce, či navrhnout jejich řešení tak, aby byly přívětivější a udržitelnější pro zaměstnance, ale braly by v potaz i zaměstnavatele a komunitu, která dané místo navštěvuje. Dlouholetý zaměstnavatel nebo přizvaný profesionál (designér) danou práci nevykonává, tudíž není schopen adekvátně zhodnotit situaci a navrhnout tak smysluplné řešení.
Kdo je designér
Dohnalová, Kateřina ; Staňková, Hana Grulichová (oponent) ; Kubíková, Zuzana (vedoucí práce)
Do jaké míry je člověk sám o sobě designérem? Kde je hranice, která určuje kdo a proč je designér? Není designér každý z nás? Smyslem bakalářské práce je odpovědět na tyto obecné otázky. Autorka přitom vychází z vlastní dlouhodobé zkušenosti s provozem hospody, kdy se na základě zúčastněného pozorování snaží re-designovat procesy, které jsou základem fungování tohoto místa. Jako zaměstnankyně má větší potenciál vyřešit stávající problémy, které se jí zdají být nesmyslné při výkonu práce, či navrhnout jejich řešení tak, aby byly přívětivější a udržitelnější pro zaměstnance, ale braly by v potaz i zaměstnavatele a komunitu, která dané místo navštěvuje. Dlouholetý zaměstnavatel nebo přizvaný profesionál (designér) danou práci nevykonává, tudíž není schopen adekvátně zhodnotit situaci a navrhnout tak smysluplné řešení.
Provozní studie pohostinského zařízení
Marešová, Petra ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Zábranská, Hana (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vypracovat provozní studii vybraného pohostinského zařízení, zhodnotit jeho současnou situaci -- rozsah a kvalitu nabízených služeb a vybavení, a na základě provedené komparace s konkurenčními zařízeními určit slabé a silné stránky provozovny a její postavení na trhu. V neposlední řadě se práce snaží navrhnout možnosti ke zlepšení vybraného zařízení. Práce je rozdělena do čtyř tematických kapitol. První kapitola se zabývá významem ubytovacích a stravovacích služeb v cestovním ruchu. Druhá kapitola se zaměřuje na charakteristiku lokality, součástí této kapitoly je analýza konkurenčního prostředí a komparace služeb. Nejobsáhlejší kapitola je třetí, která se zabývá samotným provozem hotelu. Poslední kapitola uzavírá celou práci možnými návrhy ke zlepšení a doporučeními do budoucna.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.