Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Pozorování ptactva (Birdwatching) jako forma cestovního ruchu v České republice
Kaslová, Karolína ; Kalábová, Markéta (vedoucí práce) ; Petrů, Zdenka (oponent)
Téma bakalářské práce bylo zvoleno zejména proto, že cestovní ruch zaměřený na pozorování ptactva je v jiných zemích známou aktivitou, zatímco v České republice se jedná o mezeru na trhu, jež by mohla být použitím správných nástrojů vyplněna. Cílem práce je především zjistit potenciál této činnosti v České republice. V teoretické části je rozebírán cestovní ruch a jeho typologie, podrobné zaměření na venkovský cestovní ruch, pozorování zvěře a následně přímo pozorování ptactva. Praktická část prezentuje výsledky dotazníkového šetření, jež probíhalo mezi českými i zahraničními respondenty. Práci uzavírá kapitola o tvorbě zájezdu s touto tematikou, která je doplněna o jeho podrobný itinerář a kalkulaci.
Tvorba zájezdu do rakouské spolkové země Korutany
Kozderová, Karolína ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Kalábová, Markéta (oponent)
Cílem této bakalářské práce je tvorba jedinečného incentivního zájezdu do Rakouska, dle poptávky klienta. Tím je nejmenovaná celosvětově uznávaná pojišťovna, která si přeje pro své smluvní partnery vytvořit zájezd na míru. Zájezd je vytvářen dle zavedených postupů cestovní kanceláře Traveller. Nejdříve jsou konzultovány veškeré požadavky na zájezd a charakterizována skupina, pro kterou je zájezd určen. Podle těchto informací je vyhledána vhodná lokalita a poté ubytování. Dále lze v práci najít tipy na výlety v okolí a návrh programu pro skupinu s částečným itinerářem. Zahrnuta je i stručná kalkulace zájezdu. Vytvořený zájezd je porovnán s nabídkami konkurenčních cestovních kanceláří. Přínosem této bakalářské práce je vytvoření speciálního incentivního zájezdu s kompletním programem pro pojišťovací agenty nejmenované společnosti do velice oblíbené turistické oblasti.
Změna struktury klientů vybrané cestovní kanceláře a její příčiny
Parmová, Markéta ; Kvítková, Zuzana (vedoucí práce) ; Lhota, Jaroslav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou cyklistických zájezdů vybrané cestovní kanceláře. Práce je zaměřena na využívání služeb cestovních kanceláří v rámci cyklistických dovolených. Práce se soustřeďuje na věkovou kategorii 20 - 40 let, na kterou je zaměřen výzkum uskutečněný v rámci diplomové práce.
Nabídka vybrané cestovní kanceláře
Stefjuk, Julija ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Cílem bakalářské práce je analýza nabídky vybrané cestovní kanceláře. Konkrétně byla pro tento účel zvolena cestovní kancelář Neckermann. Práce je rozdělena do tři kapitol. V první kapitole jsou vysvětlené základní teoretické pojmy jako cestovní kancelář, cestovní agentura, nabídka cestovní kanceláře a zájezd. Druhá kapitola je věnovaná stručné nabídce cestovní kanceláře. Velký důraz je kladen na analýzu jednoho z hlavních produktů a to dynamického balíčku. Součástí analýzy je jeho charakteristika, předpoklady tvorby, výhody a nevýhody. Na závěr je dynamický balíček zhodnocený pomocí SWOT analýzy. V poslední kapitole této bakalářské práce je zdůrazněn rozdíl mezi klasickým a dynamickým balíčkem.
Návrh zájezdu se sportovně-tanečním zaměřením
Zapletalová, Aneta ; Kalábová, Markéta (vedoucí práce) ; Petrů, Zdenka (oponent)
Bakalářská práce reaguje na charakteristiku současné doby. Jsme obklopeni moderními informačními technologiemi, vedeme hektický způsob života, jsou na nás kladeny vysoké nároky, ať už ze strany studované školy, zaměstnavatele či svého okolí. V takovém psychickém vypětí je důležitý odpočinek a relaxace. I přes značně rozšířenou nadváhu mezi obyvateli České republiky a sedavé zaměstnání upřednostňuje mnoho Čechů aktivní trávení volného času a sportovně orientované pobyty jsou na vzestupu. Cílem bakalářské práce je návrh pobytového zájezdu, jehož hlavní programovou náplň tvoří sportovní a taneční lekce. Program je doplněn o kulturně-poznávací výlety. Teoretická část uvádí do problematiky domácího cestovního ruchu, poté se zabývá problematikou zájezdové činnosti a analyzuje oblast sportu a tance. Zakončena je fakty o segmentaci trhu, která jsou při tvorbě a následném prodeji produktu nezbytná. Praktická část obsahuje dvě rozsáhlé kapitoly. První z nich vyhodnocuje uskutečněné dotazníkové šetření, a to jak slovně, tak za pomocí grafů. Získané výsledky posloužily jako podklad pro kapitolu následující, zabývající se samotným návrhem produktu cestovní kanceláře, který se snaží co nejlépe uspokojit přání a potřeby respondentů. Respondenti mohli vyjádřit své preference v rámci nabízených sportovních a tanečních lekcích, dále v otázce atraktivit, které by chtěli navštívit. Zjišťovány byly též požadavky na optimální délku zájezdu, včetně roční doby. Součástí praktické části je charakteristika CHKO Jeseníky jakožto místo realizace zájezdu. Navazují na ni informace o hotelu a poskytovaných službách, následovány podrobným popisem tanečních a sportovních lekcí a jiných aktivit během pobytu. Zájezd byl též vykalkulován a nechybí denní harmonogram pobytu. Přiloženy jsou mapy výletů v destinaci. Výsledky šetření prokázaly, že 83 % dotázaných by o takový zájezd mělo zájem, a proto by se některé z českých cestovních kanceláří vyplatilo nabízet takovýto produkt.
Nabídka českých cestovních kanceláří do JV Asie
Le, Thu Hien ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Kalábová, Markéta (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení nabídky zájezdů českých cestovních kanceláří do oblasti JV Asie pomocí analýzy vybraných cestovních kanceláří a komparace jejich nabídek. V první kapitole jsou vymezeny pojmy důležité pro porozumění bakalářské práce. Ve druhé kapitole jsou charakterizovány vybrané cestovní kanceláře a jejich nabídka zájezdů do JV Asie. V poslední kapitole jsou pak shrnuty a porovnávány jednotlivé nabídky cestovních kanceláří dle vybraných kritérií.
Komparace vybraných cestovních kanceláří
Horníková, Michaela ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na komparaci CK Čedok a CK Alexandria na základě stanovených marketingových kritérií. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy související s činností cestovní kanceláře. Nejprve je definována cestovní kancelář, její funkce, charakteristika zájezdu a služeb poskytovaných cestovní kanceláří. Dále je uvedena definice marketingu, marketingového mixu a charakteristika jeho základních prvků. Praktická část se zabývá srovnáním nabídky zájezdů, cen a slevových akcí, distribucí a propagací CK Čedok s CK Alexandria. Poté jsou tyto informace vyhodnoceny pomocí SWOT analýzy. Závěr rekapituluje zásadní poznatky zjištěné při zpracování této práce.
Analýza nabídky vybrané cestovní kanceláře
Šíbl, Martin ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Řepa, Miroslav (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu nabídky vybrané cestovní kanceláře. Pro tuto práci byla zvolena brněnská cestovní kancelář ČEBUS. V první částí této práce jsou definovány pojmy, které jsou pro tuto práci stěžejní. Ve druhé části je představena cestovní kancelář, její nabídka, doplňkové služby, propagace, distribuce a cenová politika. Třetí kapitola obsahuje SWOT analýzu a výsledky dotazníkového šetření.
Analýza nabídky vybrané cestovní kanceláře
Traxmandl, Jakub ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu nabídky vybrané cestovní kanceláře. Za tímto účelem byla vybrána cestovní kancelář Traxmandl Tour. V první části jsou popsány základní pojmy, které jsou klíčové pro tuto práci. Druhá část představuje samotnou cestovní kancelář, její nabídku, doplňkové služby, nástroje propagace a podporu prodeje. Třetí kapitola pak obsahuje SWOT analýzu.
Nabídka vybrané cestovní kanceláře
Kukáková, Jana ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Bakos, Tomáš (oponent)
Cílem bakalářské práce je provést analýzu nabídky cestovní kanceláře CK Fischer. V první části bakalářské práce jsou definovány základní teoretické pojmy. Ve druhé kapitole je charakterizována nabídka cestovní kanceláře CK Fischer z hlediska destinací, typů zájezdů a inovací. V poslední kapitole je uvedeno zhodnocení nabídky CK Fischer pomocí SWOT analýzy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.