Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza procesu vstřikování termoplastů
Stehlíček, Marian ; Koška, Petr (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou procesu vstřikování termoplastů. Jejím cílem je zmapovat proces výroby produktů pro stavební průmysl termoplastickým vstřikováním. A to od přejímky vstupního materiálu až po vyskladnění a expedici. A dále identifikovat kritická místa daného procesu a navrhnout opatření ke stabilizaci procesu. Tato analýza byla provedena ve firmě Nevoga ve Znojmě.
Analýza procesu vstřikování termoplastů
Stehlíček, Marian ; Koška, Petr (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou procesu vstřikování termoplastů. Jejím cílem je zmapovat proces výroby produktů pro stavební průmysl termoplastickým vstřikováním. A to od přejímky vstupního materiálu až po vyskladnění a expedici. A dále identifikovat kritická místa daného procesu a navrhnout opatření ke stabilizaci procesu. Tato analýza byla provedena ve firmě Nevoga ve Znojmě.
Indikátory rozvojového potenciálu zákazníků, produktů a procesů
Mejdrech, Vlastimil ; Veber, Jaromír (vedoucí práce) ; Svobodová, Hana (oponent) ; Tomek, Gustav (oponent)
Dizertační práce se zabývá způsoby využívání rozvojového potenciálu firem s bližším zaměřením na rozvojový potenciál zákazníků a produktů. Shrnuje dosud známé relevantní teoretické přístupy k této problematice, včetně různých přístupů CRM, hodnotové analýzy, funkční analýzy a měření výkonnosti. Práce popisuje způsoby nalézání klíčových informací pro využívání rozvojového potenciálu zákazníků, produktů i procesů a vypracování metodiky pro měření a využití rozvojového potenciálu. Obsahem je i posouzení vlivu standardizace na rozvojový potenciál produktů a příklad funkční analýzy produktové řady z pohledu zákazníka. Součástí práce je kvantitativní průzkum. Přínosem jsou návody pro stanovení kvantifikovatelných indikátorů rozvojového potenciálu zákazníků a produktů a popis historických souvislostí i aktuálních interakcí rozvojového potenciálu zákazníků, produktů a procesů. Práce otevírá diskuzi nad možností využití indikátorů rozvojového potenciálu jako alternativy nebo doplnění standardních ekonomických ukazatelů. Především pro strategická obchodní rozhodnutí nebo strategii produktového portfolia.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.